Sizce kardeşim ve ailem bana ayıp etti mi?

Merhaba, 2 Ekim (dün) benim doğum günümdü ben genelikle herkese sürpriz yaparım ablama restoranda yaptım babamada, neyse ablam dün eve geldi bir kaç dilim pasta almış bana sürpriz yapıcaktı ama ben gördüm, o yüzden bana sürprizi bozdun dedi ben de bir şey demedim yani yinede mumla gelir falan diye bekledim aradan 4-5 saat geçti artık canım pastaları çekti baktım mutfağa ablam odasında pastalarıda “kardeş payı yapıp bölmüş” kendi dilimlerini almış odasına çıkmış bana da kendi doğum günü dilimlerimi bırakmış çok üzüldüm yıkıldım desem yeridir ben birlikte olalım istedim benimle 15-20 dakika konuşsun istedim, ben hukuk okuyorum çok ders çalışıyorum biraz morale ihtiyacım oluyor bazen… daha sonra da ne bi iyi ki doğdun ne bir şey o da yetmezmiş gibi bana bi arada bağırdı ve benim dedikodumu diğer ablama yaptı işte bir işe yaramıyor sadece ders çalışıyor vs vs bugün de reşit oldum yani önemli sandım ha babama gelince o da bütün gün doğum günüm olduğunu duydu ama bir kez bile iyi ki doğdun demedi ama pastalara gelince yedi dilimini.. hani benim doğum günü pastam ya.. kardeş payı da bazen çok ağır gelirmiş insana insanlık payı olmazsa.. okuyana teşekkürler ben çok üzüldüm

Sizce kardeşim ve ailem bana ayıp etti mi?
Cevapla