1. bu resmi ben çekmedim.. bu tarz resimler çekecek kadar röntgenci veya sapık değilim..
2. bu resmi netten buldum.. ve sadece sizlerin düşüncelerini öğrnemek istedim
Valla beni eleştireni ben de eleştiririm kimse kusura bakmasın, herkes kendi inancını kendi içinde yaşasın. Müslüman olmadığım için alttaki yorumu dikkate almıyorum kesinlikle ve eleştirimi yapıyorum. Bunlar müslümanlık dinine mensup olduklarını söyleyip kafalarını kapatırken öte yandan bu kadar dar giyinip vücutlarını sergiliyorlar. Muhafazakar olduklarını söyleyip muhafaza edemiyorlar. Bu ikiyüzlülüğü eleştirmeden geçemeyeceğim. Eleştirmek istemeyenler ve eleştirilerden rahatsız olanlar da soruyu pas geçip maydonozluk yapmasınlar.
Ebû Hüreyre radiyallahu anh’dan rivayet edildigine göre, Nebî sallallahu aleyhi ve sellem soyle buyurdu:
“Bir kul, bu dünyada baska bir kulun ayinini örterse, kiyamet gününde Allah da onun ayibini örter.”
Kul hakkını nasıl vericeksiniz cok yazık..
O ne yapmis olursa olsun kimseye düşmez eleştirmek kisi eleştirmeden dönüp kendine baksın..
Sen adammisin ln gvat? Biri yarin birgün senin karini cekip atsa siteye ne dusunursun? Gerci sendeki karida ortalik orosbusu olur o ayri mesele miktigimin serefsizi
hiç hoş bişey değil bu teseddürü takıyosan layığıyla adambınca takarsın da kadının fotosunu çekmek için izin aldın mı yoksa röntgencilik mi yaptın
Cevap
16Cevap
Hoş değil. Ne tesettürü bu şekilde yanlış anlamak ne de haberi olmadan bir kadının fotoğrafını çekmek.
Katılıyorum
Alışık olduğumuz manzaralar işte günümüzde çok var böyle, biz başı açıklarda bunlara bakıp ne güzel cennete gidecekler diye imreniyoruz...
Türbanı kafasına değil g. tüne dolamasını önerin. Neticede mevzu erkeği tahrik etmemek değil mi? Daha etkili olur.
Senin yaptığınada karaktersizlik denir.
İnsanların habersiz fotoğrafını çekip buraya koyuyorsun.
karının götünü twitleyeyim felan deme trend topic olur..
insanlar neden başkasının kılığı kıyafetiyle uğraşır ben de bunu anlayamıyrum
https://hizliresim.com/n5Ol2g benim düşüncemde bu
geçen burada bir mavi üye ''türbanlılarda fena kalça var'' diyordu. haksız değilmiş
bence genelleme yanlış.. başı açıklarda da fena kalça var ama onlarda birden fazla dekolte olduğu için kalçalar belki pek dikkat çekmiyor
katılıyorum @soran
o kalçaya bir baktı bir daha bakmaması lazımdı fotoyu kim çektiyse nasıl mide varmış
Hadi kadini sktir ettim yaptiği yanlis, ama hangi yavşak çekti bunu.
burada bulunmayan biri hakkında yorum yapmak ne kadar doğru oda tartışılır. Sen bu fotoğrafı çekip burada paylaşarak onun günahını almış oluyosun.
O ne yapmis olursa olsun kimseye düşmez eleştirmek kisi eleştirmeden dönüp kendine baksın..
türban kadar kafanıza taş düşsün
Bunlar kabuklu fıstık ;)
böyle daha nelerı var
onda bısıy yok daha neleri var sözde kapalılar.
Canlı bomba adamı dinden eder :D
Mini etek giyenler bile var bu ne ki
Giyim kusami yargilamamak lazım. Turban ile ters orantili giydiği ama memesi dışarı da gezenler içinde kimse birsey demiyor
malı ortaya koymuş :) :) :)
bu fotoyu çeken herkimse röntgenci mk
Ahahahahahah guldum * aynen
3. Dicek bisi bulamiyorum
Niye cekin la kizin totosunu
Pantolon patlayacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar