Çekiciliğin sadece dış görünüşten ibaret olmadığını düşünerek cevap verebilirsiniz..

Çekiciliğin sadece dış görünüşten ibaret olmadığını düşünerek cevap verebilirsiniz..

Gerçek şeyleri söyleyeyim, hayır olmazlar. Onun bizle anlaşıp anlaşmadığına bakıyoruz işte nasıl biri hobileri nasıl felan.. bize o kişi çekici gelirse mesela kafa dengidir çekicidir haliyle arkadaşlık kurarız ki kaldı ki çekici olmayan biri ile de anlaşamazsın, anlaşamadığın sürece arkadaşlık kuramazsın, tabii çekicilik kavramı kişiden kişiye değişir.
Sorularıma yazdığın en uzun yorum dfgkjldsf
arada geliyorlar ajajaj
hoş gelmişler sdgkjfd
hoşgelsinler haklılar dimi😹
Katılıyorum hanımefendi :D
Teşekkür ederim beyefendi
Rica ederim hanımefendi
Ben kurarım tabi ki de.. arkadaşlık da dostluğa güvene bakarım bir tek. bunun dışında ki konulara da bakmam zaten.. insanlar neden arkadaş olur onu bilmem kimisi sevgili yapmak için kimisi çıkar için arkadaş olur.. o tür kişiler bakacaktır elbette ama ben sadece güvene bakarım karşımda ki kişi güvenilir biriyse kafa dengiyse yeterli benim için.
Evet, insanlar çekici bulmadıkları kişilerle de arkadaşlık kurabilirler. Çünkü evrimsel olarak dostluk, hayatta kalma, güven ve sosyal destek için kurulur; fiziksel çekicilik ise dostluktan ziyade romantik ilişkilerde daha belirleyici bir rol oynar.
Cevap
7Cevap
Genelde fiziki çekicilikten ziyade zekaya bakılıyor gadası
Hayır kurmam, illa ki ya düşünce yapısı ya mizah anlayışı ya müzik zevki ya sevdiği aktiviteler herhangi biri bana uymalı
Dış görünüşüne göre arkadaş olmam kimseyle karakteri önemli yani sevgili olduğum kişidede ilk karakter sonra dış görünüş ama arkadaşlıkta değil
Arkadaşlık çekicilikle, güzellikle olabilecek bir şey değil arkadaşlık güvenle birbirine destekle olunabilecek bence
Günümüzde kimse dışını beğenmediğini hayatına dahil etmiyor. Bu arkadaşlık, dostluk ya da sevgililik için geçerli.
Itici gelmedikten sonra kurarlar çekici gelmesinede gerek yok
Biriyle arkadaş olmak istiyorsan çekicilikten daha çok kafalarımızın uyuşmasına dikkat ederim
Ben cirkin olsun sadık olur dedim tüm yakisıklilardan yavs. k cikti tip yaniltici yakisiklilar daha sadık
arkadaşımın dış görünüşü umrumda olmaz
Erkekler kurar ama kızlar hayır
Anca arkadaş olur zaten 😂😂
evet neden olmasın
Bence evet
Kurmazlar bence..
Kurarlar
Kuramaz
Kuruyorum
Asla kurmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?