Yani aile yapınıza göre mi seçersiniz yoksa fark ettmez hangisine aşık olursam gibi mi
Aile yapilariniz ne
Yani aile yapınıza göre mi seçersiniz yoksa fark ettmez hangisine aşık olursam gibi mi
Aile yapilariniz ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Kapalı açık diye ayırmam. Hesabını benle birlikte vermeyecek. Sevmem yeterli kendisini ✌️
Guzel dusunce
Kapalı da olur açık da olur ama çıplak olmayacak açık olursa düzgün olacak sadece saçi açik olacak orası burası degil yine ahlak edep adap haya bilecek giyinmesini bilecek
Erkek olsaydım açık kapalı mı diye bakmazdım karaktere odaklanırdım en önemlisi bu çünkü
En doğru yorum diye başa tutabiliyor muyuz hem cinsimin hakliligiiii
Kadınlar her zaman haklıdır 💅🏻
Tabikiiii
Kalbi sakat olmasın hesabı. Başının açıklığından ziyade ahlakı önemli. Ama soruya dönecek olursak daha iyi anlaşabilmek adına aile yapıma göre seçerim.
Kapalının evlilik merakıyla uğraşamam, açık tercih sebebi
Vay be aynı kalıp devamı hahahah
Olm açıkların hepsinin evlilik meraklısı olmadığı gibi kapalilarinda hepsi evlilik meraklisi değil yeter ya hep insanları bir kalıp altında yargiliyorsunuz bir geniş olun aaa
Kaideleri baz almak durumundayız, 10 kapalıdan en az 8'i evlilik merakıyla yanıp tutuşur, her dakika evlilik baskısı yapar, sürekli evlilik hayali kurar. Açıklarda bu oran daha düşük olduğu için açık tercih sebebi yavrucum. Sen şimdi evlilik manyağı olmadığını mı iddia ediyorsun? Baya sevgilinle evlenmeden aynı evde yaşarsın yani, tamam ben ikna oldum ehehe
Yani açık kapalı fark etmiyor insan olsun dürst olsun oturmasını kalkmasını bilen olsun yeter birde bakımlı olsun
kapalı olması daha güzel tabii zevk meselesi aslında
Kapalı çünkü o benim. Tek ben baka bilirim. Bunu ilerde vereceğin eşine çok özel bir duygu. Ve en önemlisi sen burada Allah rızası için kapanıyorsun. Bende bunu tercih ederim
Bu da farklı ve güzel bir bakış açısı ama her iki tarafada saygı açık kapalı diye ayrım yapmayalim
Teyzelerle işim olmaz. Zaten zavallı cahil bir akkoyunla ne işim olabilir ki
Bunu bile böyle düşünüyorsan yazık sana lütfen artık gelişin ya
Tamam teyze.
Yol yabdı göbrü yabdı
Avluba ameliga bizi gısganiy 👍
Bahsettigin partiyi desteklemiyorum daha ne kadar batacaksin
Kapalı biri tercihim olmakla birlikte açıkta olabilir. Aile yapımız açık.
Açık bir ailede kapalı bir kız kabul gorurmu ki merak ettim
Aile uçlarda yaşayan bir aile değilse niye görmesin ki.
Aile uçlarda derken
Multi seküler tipler var ya, islam düşmanı tipler.
Ailem bir zamanlar öyleydi ma son 3 senedir inançlı insanlar benim sayemde
Ne güzel, Allah razı olsun senden. Ne mutlu onlara senin gibi bir evlatları varmış.
Aynen öyle bunun için hep şükür ediyorum
Allah sizden de razı olsun
Kimi sevdiysem o. Kapalı açık olması Allahla onun arasinda
Çok dogru
İnsan olsun yeter.
Ne kapalılar gördük kucaktan kucağa dolaşan. Ne açıklar gördük haya edep karakterli. Yani basın açık kapalı olması kıstas değil.
Mantıklı ama o kadar güzel kapanan dinini sim sıkı tutan kadınlar var ki o kadar güzel o kadar naifler ki onlara sarilirkenki o güzel doğal koku ve zerafet inanilmaz
Sarilasim geldi kız:) ne güzel anlattın😂
Haram bro haram hshahhs
Basarız imam nikahını sorun yok
Evlilik teklifi mi aldım az once
Neden olmasın😂
Yok yok evlilik insanı değilim sağol hahahah
Bı sarılıp boş ol boş ol boş ol derim bişey olmaz😂
Yapma ya hahahha olmaz ben kendime boşanmış kadın deditirmem beyefendi
Resmi kayıtta görünmüyor bişey olmaz😂
Ben kendime de mi yalan soylecegim olmaz
Kapalılar ben nefret ederdim en son kapalı biriyle oldum.. kapalılar daha zevkli fantezileri genis
Her açık terbiyeli olmadığı gibi her kapalida terbiyeli olmuyor muhtemelen aile zoruyla kapanmıştır anlayamadim
Yok doguluydu kız açık olursam dedikodu olur dedi
Hahahahhahahhaha cidden mi ben yorumu yanlış okumuşum bu arada dini olarak değilde sadece el ne der diye kaptmislar korkuncccc
Aynen yaaa :)
Anlaşmak önemlidir diğer şeyler önemsiz
Açık kapalı fark etmez bana
Hangisi olursa farketmez
Sen nasıl birisin o önemli kapalı mı açık mı
Yeni kapandım 3 ay oldu ailem önce sıcak bakmadı ama sonra alistilar
Bu sen misin
Tabi canim
Anladım peki kapalı olman sebep neydi o halde yaş kaçtı bu arada
Dinim tamamen din zorlandım ilk günler halada zorlaniyorum ama eve döndükten sonraki o hiss pahabicilmez o kadar huzurlu namaz kiliyordum kuran okuyordum acikken sonra kendimi sorguladım bir süre yapabilir miyim neden aradım kendimde niye aciksin falan diye sonra kapandım ama kendime bir söz vererek tesettürü tam anlamiyle yerine gecireceksin eğer kapanacaksan ve çok şükür öyle oldu
18
Yani kapanman seni zoryabilir bi yerden sonra tam anlamadan çok fazla düşünseydin yine sana kalmış ama yaşın çok genç yaşlılara çok yakın mısın genelde
Yaşımın genç olmsai bir şeyi değiştirmiyor istedim biliyordum kolay değil zaten tesettürü tam anlamıyla yerine getirmek ama bu beni daha iyi hissetiriyor
Yani evet yaşlılara yakınım bu güzel bir sey
Tamam da sana iyi kim sevdirdi yaşlı dedelerle çok fazla sohbetin var mı onlardan dolayı mı iyi geldi
Yooo hahahahha onlarla bu konuyu konuşmadım bile ama güzel tepkiler verdiler
Anladım çok fazla yaşlı deelerle yakınsın gibi geldi o yüzden çocukları mı çok seversin yoksa dedeleri mi
Bu nasıl bir soruuuu
Bilmem ki kapalı olduğun için uzaksın o belki yaşıtlarından ondan yaşlılara yakınsın çocuklarla mı
Valla arkadaslarim var çok sosyal değilim ama kaliteli çevrem var kapalı olan arkadaşlarım da var açık olan da hepsi çok saygılı insanlar o yuden kaliteli diyorum ya yaşlılarla da dozunda bizim sitedeki yan villada yaşayan iki tane çift var onlarla ara ara sohbet ederim tatlı insanlar
Anladım olabilir size en yakın olan Erkek kimdir ki büyük mü küçük mü
Büyükte var küçükte kuzenlerim çocukluk arkadaslarim
Anladım kafa olarak tecrübe olarak yakın yaşlar büyükler mi oluyor
Çok büyük değil küçük olanlarda ya benden bir yaş küçük ya da yasit
Ama siz daha çok küçük çocuklar daha çok ilgisi çekiyor gibi kapandığın için olgun gösteriyorsun olgun gösterdiğin için erkek çocuklar size iyi gelmiyor
Ne alakası var aksine bana olgun değilde tam yaşımı gosterdigimi soylerler
Kapanınca her kadın olgun gösterir normaldir ne demek ne alaka kendini halka açık ifade edemedin sizin boyunuz kaçtır ki
Anlayamıyorum seni
Hayır öyle bir kalıp var ama hayır olgun falan olmuyoruz
Açıklıktır normal olan
Farketmez beni sevsin yeter
Kendi görüşlerime göre.
Kapalı açık fark etmez.
iyi kalpli birisini
Kapalı ama kişilik daha önemli
kapali tercihim
Eşim açık sevgilim ise kapalı
Oha ahahahah
@küfürbazhayriyeğğğ sonradan aşık oldum
Bosansana abi
@küfürbazhayriyeğğğ istesekde kavuşamayız bizimkisi yasak Aşk
Açık ama cıbil değil
açık birini tercih ederim
Kapalı
Tercih meselesi
Hele resimdeki sensen tercihim senin gibi birisi
Yapma ya
Walla
Hahahaha insallah en hayırlısı bütün zerafetiyle karşına güzeller güzeli biri çıkar
İnslh direk sen çıkarsın hepsi sende
Yok yok boş ver beni dualarım hala gecerli senin için Allah'a emanettt
Açik
Açık tercihim