Resmen çevremdeki ne kadar insan varsa hepsine sinir oluyorum siz de öyle oluyor mu?

Dün yemekte oturuyorduk, babamın amcası bize, özellikle kızlara hitap ederek, "Bir gün babanız ölürse, siz erkek kardeşinize muhtaçsınız" dedi. Ben şaşkın bir şekilde baktım, "Ne diyorsun?" dedim.

En küçük kız kardeşim hemen, "Çok şükür babamız hayatta şu anda" dedi. Diğer kız kardeşim de, "Ne alaka?" diye tepki gösterdi.🙄🙄

Ama benim fark ettiğim şey şu: erkek kardeşime sürekli, "Sen bu evin erkeğisin" gibi şeyler anlatıyor. Küçük bir çocuğa böyle şeyler söylemesi beni sinirlendiriyor. Kardeşim de ne zaman o adam bir şey dese, onu yapıyor. Düşünüyorum, kaçıncı yüzyıldayız? Tam bu tür düşüncelerden kurtuldum derken, şimdi daha beteriyle karşılaştım. Hayatımıza sürekli karışıyor.

Resmen çevremdeki ne kadar insan varsa hepsine sinir oluyorum siz de öyle oluyor mu?
Cevapla