Normal bişey mi bu?
Bana abartıyorum gibi davranıyor. Ben arkadaşını da sevgilisini de tanımıyorum aynısını ben yapsam kıyamet kopar
Bana abartıyorum gibi davranıyor. Ben arkadaşını da sevgilisini de tanımıyorum aynısını ben yapsam kıyamet kopar
O zaman sende ona göre değerlendir durumu. Bekle aradan biraz vakit geçsin de ki arkadaşım merve var ona gidicem kalmaya ailesi yokmuş. erkek arkadaşı hasan da gelecek zaten bir kaç gün kalcaz de. Ters bir tepki verdiği an sepetle gitsin.
Cevap
4Cevap
Kalamaz etik değil bir şey yapmamış olsa bile sana ayıp etmiş tavrını koy
Kalması saçma olmuş ahlaki bir davranış değil tepkini koy bence.
Bull olmuş sanırım onlara
Aynısını yap o zaman
Pek normal değil cano
Grup denemişler
3 lu seks dinmustur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?