Aile & Toplum Kayserinin en yüksek binası neresi ve kaç katlı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Lütfen bilenler cevaplasın Güncellemeler1 yıl İ*tahar amaçlı değildir meraktandır Kayserinin en yüksek binası neresi ve kaç katlı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
byvol Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 72% 1 yıl Atlamayı düşünüyor gibisin 0 14 Yorumla Soran 1 yıl Yoook Yorumla byvol 1 yıl Saçmalama kendine gel Yorumla Soran 1 yıl Yav intahar falan yok intahar etsem kendi balkonumdan atlayamazmıyım Yorumla byvol 1 yıl Balkondan atlama dur hayat güzel sakin ol Yorumla Soran 1 yıl Yav intahar etmicem etmicem Yorumla byvol 1 yıl İşte bu seni vazgeçirdim hayatını kurtardım Yorumla Soran 1 yıl Yok intahar etmek istemem ama ödül almak içinse al paranı Yorumla byvol 1 yıl Para istemiyorum ödül istiyorum Yorumla Soran 1 yıl O tür ödüllerdense yok Yorumla byvol 1 yıl 🏅 madalya yok mu 🥺 Yorumla Soran 1 yıl He madalya olur al Yorumla byvol 1 yıl Alsanaaa Yorumla Soran 1 yıl Aldıım Yorumla byvol 1 yıl Sen neden öyle dedin demin o tür ödüller ne Yorumla
Picassonunhardcoreu Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Almer veya radisondur 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Kaç katlı Yorumla
akrepp_erkegi Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 98% 1 yıl Ordan mi atlican 0 15 Yorumla Soran 1 yıl Yok merktan Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl Yeme beni Yorumla Soran 1 yıl Yav intahar etsem atlamam kendi kafama sıkarım Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl Silahı nerden bulacan mal ben bulsam kendim sıkarım Yorumla Soran 1 yıl Hem atlicaksam yükseklik önenli değilki evim 12. kat yeterli zaten Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl 12 . Katta oturacak beyin varsa sende yolun açık olsun Yorumla Soran 1 yıl Babam polis Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl Napiyim Yorumla Soran 1 yıl Benim seçimimmi yav intahar etmem beeeen Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl Şimdiden Allah rahatlık versin nur içinde yat Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl Kafa üstü atla acı hissetmezsin Yorumla Soran 1 yıl Yav gidele hayat güzel intahar etmem Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl Et et valla bu hayat çekilmez Yorumla Soran 1 yıl Yok her kötü şeyin güzel sonu vardır Yorumla akrepp_erkegi 1 yıl Senin sonun da orada ah yavummm tazecik daha Yorumla
AslanDogan34 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Atlıycanmı😂😂😂 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Yok Yorumla AslanDogan34 1 yıl Atlamıycan madem niye soruyon😂😂😂 Yorumla Soran 1 yıl Merktan Yorumla AslanDogan34 1 yıl He tamam ozaman Yorumla
_SarımsaklıMayoneZ_ Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Kayseri de yüksek bina var mı ki skfkskrkdmtldmf 0 11 Yorumla Soran 1 yıl En yüksek bina ortalamasına sahip şehirmiş türkiyede hepsi 15 katlı Yorumla _SarımsaklıMayoneZ_ 1 yıl Anaa büyükmüş bi gelelim görelim oraları Yorumla Soran 1 yıl Aynen ne sanıyordun Yorumla _SarımsaklıMayoneZ_ 1 yıl Köy sanıyordum hdjksd Yorumla Soran 1 yıl Büyükşehir belediyesi olduğunu bilmiyormusun istanbuldasın demi Yorumla _SarımsaklıMayoneZ_ 1 yıl Yo değilim Yorumla Soran 1 yıl Nerdesin Yorumla _SarımsaklıMayoneZ_ 1 yıl Yurtdışındayım reis Yorumla Soran 1 yıl He ozaman sana İstanbul'da köydğr Yorumla _SarımsaklıMayoneZ_ 1 yıl Bazı yerleri evet ama yine değil 😂 Yorumla Soran 1 yıl Türkiyede nerelerş köy sanmıyordun peki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Atlamayı düşünüyor gibisin
Yoook
Saçmalama kendine gel
Yav intahar falan yok intahar etsem kendi balkonumdan atlayamazmıyım
Balkondan atlama dur hayat güzel sakin ol
Yav intahar etmicem etmicem
İşte bu seni vazgeçirdim hayatını kurtardım
Yok intahar etmek istemem ama ödül almak içinse al paranı
Para istemiyorum ödül istiyorum
O tür ödüllerdense yok
🏅 madalya yok mu 🥺
He madalya olur al
Alsanaaa
Aldıım
Sen neden öyle dedin demin o tür ödüller ne
Almer veya radisondur
Kaç katlı
Ordan mi atlican
Yok merktan
Yeme beni
Yav intahar etsem atlamam kendi kafama sıkarım
Silahı nerden bulacan mal ben bulsam kendim sıkarım
Hem atlicaksam yükseklik önenli değilki evim 12. kat yeterli zaten
12 . Katta oturacak beyin varsa sende yolun açık olsun
Babam polis
Napiyim
Benim seçimimmi yav intahar etmem beeeen
Şimdiden Allah rahatlık versin nur içinde yat
Kafa üstü atla acı hissetmezsin
Yav gidele hayat güzel intahar etmem
Et et valla bu hayat çekilmez
Yok her kötü şeyin güzel sonu vardır
Senin sonun da orada ah yavummm tazecik daha
Atlıycanmı😂😂😂
Yok
Atlamıycan madem niye soruyon😂😂😂
Merktan
He tamam ozaman
Kayseri de yüksek bina var mı ki skfkskrkdmtldmf
En yüksek bina ortalamasına sahip şehirmiş türkiyede hepsi 15 katlı
Anaa büyükmüş bi gelelim görelim oraları
Aynen ne sanıyordun
Köy sanıyordum hdjksd
Büyükşehir belediyesi olduğunu bilmiyormusun istanbuldasın demi
Yo değilim
Nerdesin
Yurtdışındayım reis
He ozaman sana İstanbul'da köydğr
Bazı yerleri evet ama yine değil 😂
Türkiyede nerelerş köy sanmıyordun peki
Forumun yanindaki binalar muhtemelen