30 um ama aileden kopamayısım saka midur?

Kötü bir insanda değilim, hatta fazla fedakarim. Galiba o sebepten yalnızım. Cidden haftada 1 görüştüğüm eski is arkadaşlarım haricinde kimsem yok

Varım yogum ailem. Babam ciddi bir rahatsızlık geçirdi geçen yıl, tüm aile ona kitlendik hala etkisi sürüyor. Hassaslastigimiz bir dönem oldu, babama kinimizi unutmadik ama halinin altına süpürdük. Gel gelelim benim birey olma yolculuğum baltalandi. Tatile giderken bile hala onlarla x3 muhafazakar armutlu ihlas tatil köyü yine vazgecilmezimiz oluyor.

Ben free girl naralari atarken , bir arkadaşım şey demişti bana... Ya sen geç o işleri yasin geçmeden evlen yoksa yalovadan öte tatile bile gidemicen. Çok kızmıştım ama haklıydı galiba.

30 um ama aileden kopamayısım saka midur?
Cevapla