Kötü bir insanda değilim, hatta fazla fedakarim. Galiba o sebepten yalnızım. Cidden haftada 1 görüştüğüm eski is arkadaşlarım haricinde kimsem yok
Varım yogum ailem. Babam ciddi bir rahatsızlık geçirdi geçen yıl, tüm aile ona kitlendik hala etkisi sürüyor. Hassaslastigimiz bir dönem oldu, babama kinimizi unutmadik ama halinin altına süpürdük. Gel gelelim benim birey olma yolculuğum baltalandi. Tatile giderken bile hala onlarla x3 muhafazakar armutlu ihlas tatil köyü yine vazgecilmezimiz oluyor.
Ben free girl naralari atarken , bir arkadaşım şey demişti bana... Ya sen geç o işleri yasin geçmeden evlen yoksa yalovadan öte tatile bile gidemicen. Çok kızmıştım ama haklıydı galiba.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer