Farklı şehirlerdeyiz şu an
anlaşmalı boşanmak istiyorum illa yan yana gelmek zorunda mıyız?
Farklı şehirlerdeyiz şu an
anlaşmalı boşanmak istiyorum illa yan yana gelmek zorunda mıyız?
Zorundasınız. Gerçekten bu mecburi yani bunda zor bisey yok anlaşmayi imzaliyorsunuz hakim aynı anda çağırıp sorular soruyor iki taraf her konuda anlaşmışlar sa bazı kararlar alınıp işi bitiriyorlar. Avukatın varsa çekişmeli dava da vekalet verebiliyorsun ama anlaşmaliysa vekalet kabul etmiyorlar kendin gitmen gerek mahkeme nerdeyse orada bulusucaksiniz
Hakim ne soruyor peki
Anlaşmaya dair hersey çocuk varsa velayeti alan taraf kim diğeri saat kaç ve hangi günler görüşecek , mal paylaşımı yani anlaşmada yazan herseyi yüz yüze soruyor bu hakim için mecburi kural olduğu için sizi çağırıyor yani hakim de kurallara uymak zorunda nafaka varsa yatırılacak olan iban numarasına kadar sesli bir şekil de okunuyor tek tek sana ve eşine beyan ediliyor kabul ediyormusun diye. Böyle böyle bitiyor
Cevap
3Cevap
Avukata vekalet ile oluyor sanirim. son davaya gitmen gerekir
Evet beraber gitmeniz gerekir
Bende boşandım kurtuldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?