Ailemle yaşıyorum ve onların parasını harcamak çok zor geliyor. Aile evine konforlu huzursuzluk diyebilir miyiz?

Mesela bugün babamın kartından 4tane eşya aldım gerçekten ihtiyacım olan (genelde kyk kredimden karşılsrım ihtiyaçlarımı) ve çok tuttu aşırı bozuldum çok kötü hissettim anneme açıkladım aldıklarımı o daha da kötü hissettirdi haç paralarından harcadım diye 😭. Orta sınıf bir aileyiz evimiz ve arabamız var çok şükür ama işte kardeşimin psikolog, yurt, dershane paraları derken bana pek bir şey kalmıyor maalesef. Nasıl kurtulurum bu histen?

Ailemle yaşıyorum ve onların parasını harcamak çok zor geliyor. Aile evine konforlu huzursuzluk diyebilir miyiz?
Cevapla