Peygamberimiz, “Kişi sevdiğiyle beraberdir.” buyurmuş , gerçekten ehlini bekleyip mutlu olan var mı?

Bazen çok düşünürüm hayat bir elmas gibi diye , çünkü her katmanı ayrı bir tabakayı yansıtıyor , aynı bu şekil onca katman yani onca yol varken , nasıl bir anda bir insan nasıl nasibine denk gelir? Nasibine denk gelip mutlu olanınız ya da evli olanınız var mı? Hayat sizce sevmeye ve sevilmeye değermi , hayırlı akşamlar 😊
Peygamberimiz, “Kişi sevdiğiyle beraberdir.” buyurmuş , gerçekten ehlini bekleyip mutlu olan var mı?
Cevapla