Büyükşehirler de yaşamak çok stresli değil mi?

Her gün her an bu trafik , yüksek binalar , kirli hava bazen yorucu geliyor. Küçük yerlerde de imkanlar kısıtlı. İnsanlar daha dar görüşlü. Siz ne düşünüyorsunuz

Büyükşehirler de yaşamak çok stresli değil mi?
Cevapla