Osmanlı Devleti mi Türkiye Cumhuriyeti mi? Bir referandum olsa hangisini seçerdiniz?

Her görüşe saygım var küfür etmeden cevap yazın lütfen.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ben Osmanlı Devleti derdim.
Güncellemeler
+1 yıl
Küfür etmemek ve saygılı yazmak bu kadar zor olmamalı hemde Cumhuriyet diyenler daha insanların görüşüne saygılı bile davranmıyor bazı cevaplara göre söylüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar hepinizin yazdıklarını okumaya çalıştım ve EİG seçmedim çünkü Osmanlı Devletini tercih edebilirim ama Türkiye Cumhuriyeti de gerçektir Osmanlıyı seçenleride düşman gibi görme fikrinizi değiştirin çünkü o sizin geçmişiniz EİG seçmedim çünkü farklılıklarımız zenginliklerimizdir diye düşünüyorum ve hepinizin fikrini beğendim benle aynı fikirde olmayanlarında herkese teşekkür ederim ama hangi düşünceye sahip olursanız olun insanların fikirlerine saygı duyun ve küfür etmeyin zor değil
Osmanlı Devleti mi Türkiye Cumhuriyeti mi? Bir referandum olsa hangisini seçerdiniz?
Cevapla