Bir dövüş eğitmeni dayak yermi? Hadi yedi diyelim polise gitmesi gerekmezmi?

Bi arkadaşım dövüş eğitmenliği yapıyo ve dersi öğretirken dayak yemiş dudaği ve kaşı patlamış. Şikayetçi olmadinmi dedim anlik foto atti gördüm baya kötüydü e ben bi eğitmenim bu iste dayak yemek te var atmakta demezmi ehehwh iyi hadi ne halin varsa gor dedim.
Güncellemeler
1 yıl
Aynı. yaştayiz körmüsün ne ablasi
Güncellemeler
1 yıl
Yanliş yerde guncelleme yapinca ben sgdkdgd afedersiniz sapığın teki yaziodu o an shdjld
Bir dövüş eğitmeni dayak yermi? Hadi yedi diyelim polise gitmesi gerekmezmi?
Cevapla