Abimle çalışıyorum ne yapmalıyım çok kötüyüm :( ?

Yaklaşık 3 yıldır abimin yanında mesleğim olmayan işi yani onun işini yapıyorum. İş bulamadığım dönemde teklifi üzerine yanında çalışmaya başladım. İşleri öğrenince haliyle tüm iş yükünü bana yıktı. Psikolojim alt üst. Bir kardeş değilde düşmancasına davranıyor zulmediyor "yanında çalışmak zorunda düşüncesiyle"

Çıkmak istiyorum ama huzurumuzu bozar elalem ne der diye ayrılamıyorum intihar eşiğindeyim... Lütfen yardımcı olun ne yapabilirim nasıl çıkabilirim... ?

Güncellemeler
1 yıl
Yardımcı olabilecek kimsenin olmayışı ne acı... Derdim var arkadaşlar...:(
Abimle çalışıyorum ne yapmalıyım çok kötüyüm :( ?
Cevapla