SOSYOFOBİM Nasıl?

Lise dipolaması yok üniversiteye gitmedim hiç arkadaşlarım yok boyum kısa kilom var dişlerim kötü sesim çocuk gibi saçım kötü vücudum kilodan beyaz çatlaklı hiç bir vasıfızım yok ne için yaşadığımı bile bilmiyorum 12 yıldır çalışmıyorum işim mesleğim yok hayalim yok hiç bir şeye hevesim yok.. Benim için ehliyet almak araba motor satın almak sürmek yabancı ülke görmek ilk defa bir kızla sevgili olmak nerden baksan Atatürkün dünyaya geri gelmesi fenerbahçenin amatör bal ligine düşme ihtimali ile aynı olan şeyler bunlar...

SOSYOFOBİM Nasıl?
Cevapla