Özgürlük olayı fazla abartilmadimi?

Bugün pikniğe gittik ailecek. yemek yerken bir araba geldi biraz ilerde durdu göle yakın. ben arkamı dönüktüktüm masadA otururken. adam arka koltuğa geçmiş ve yaramazlik yapıyorlarmış. eşimde başladı söylenmeye ve saydirmaya dedim boş ver değmez😏tamam özgürsünüz de orada aile varken etrafta insan varken olack işmi koskoca alan orman illa tenha yer var.34 plakaymis birde yani ne yaptiklarinla ilgilenmiyorum ama hiç etrafina bakmadan umarsızca yaptıklarını kinadim doğrusu.

Özgürlük olayı fazla abartilmadimi?
Cevapla