Bu aralar özgürlük diye diye dünyanın içinden geçmedik mi?

Ben böyle düşünüyorum en azından. Çıplaklık, sapıklık, sapkınlık ve cahillik/yobazlık.

Saygılı olalım, tercihlere saygı duyalım dedikçe her şeyi berbat ettik farkında mıyız? Yoksa bir tek bana mı öyle geliyor?

Bu aralar özgürlük diye diye dünyanın içinden geçmedik mi?

sapkınlık ve cahillik/yobazlık. Saygılı olalım, tercihlere saygı duyalım dedikçe her şeyi berbat ettik farkında mıyız? Yoksa bir tek bana mı öyle geliyor?

Bu aralar özgürlük diye diye dünyanın içinden geçmedik mi?
Cevapla