Metroda yanım boştu ayakta bekleyen 2 kız vardı ikiside gelip oturmadı?

Gerçekten çok kötü oldum ya kendimi yetersiz vasıfsız boş bir erkek gibi hissettim bilmiyorum acaba dışardan kötü bir insan gibi mi gözüküyorum neden gelip oturmazlar ki yanıma 5 durak boyunca ayakta gittiler gelip yanıma oturmadılar
Metroda yanım boştu ayakta bekleyen 2 kız vardı ikiside gelip oturmadı?
Cevapla