Metroda güzel bir kızın başta bana bakışından etkilendim, o da bana güzelce baktı. Sonrasında o geçti, oturdu, ben ayaktayken bana baktı birkaç kere, ben de alttan alttan baktım. Sonrasında yanı boşaldı ve ben de oturmadım, başka bir hanımefendi oturdu. Ayakta beklerken ben de baktım, kız Kerbela'ya düşmüş gibi bir daha bakmadı abi, bu tarafa uzakta değiliz. Benim ineceğim durak geldi, baktım kızda da hareket yok, indim arkadaşlar. Neyse kızlar niye böylesiniz, erkekten mi bekliyorsunuz, çekiniyor musunuz, başta etkilenip sonrasında takmıyor musunuz?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Şöyle düşün: Metro flörtü biraz fragman gibi, tam film başlamadan bitiyor 😅 İlk bakışmalar hoşuna gitmiş, o belli. Sonra sen oturmayıp yanına da gelmeyince “demek ki ilgilenmiyor” diye düşünüp geri çekilmiş olabilir 🙃 Kadınlar bazen ilk adımı karşıdan bekliyor, bazen de sadece o anlık bakışmayı seviyor. Yani olay kişisel değil, atmosferlik bir sahneydi belki sadece 🚇✨