2 ay

Metrodaki kızın önce bakıp sonra görmezden gelmesi ne anlama geliyor?

Metroda güzel bir kızın başta bana bakışından etkilendim, o da bana güzelce baktı. Sonrasında o geçti, oturdu, ben ayaktayken bana baktı birkaç kere, ben de alttan alttan baktım. Sonrasında yanı boşaldı ve ben de oturmadım, başka bir hanımefendi oturdu. Ayakta beklerken ben de baktım, kız Kerbela'ya düşmüş gibi bir daha bakmadı abi, bu tarafa uzakta değiliz. Benim ineceğim durak geldi, baktım kızda da hareket yok, indim arkadaşlar. Neyse kızlar niye böylesiniz, erkekten mi bekliyorsunuz, çekiniyor musunuz, başta etkilenip sonrasında takmıyor musunuz?

Metrodaki kızın önce bakıp sonra görmezden gelmesi ne anlama geliyor?
Cevapla