'Uyuma konuşalım." diyen biri oldu mu size hiç?

Vahşi kelebek😀
Vahşi kelebek😀

Çok bencilce bence bunu kimse kimseye demesin 😀😀

'Uyuma konuşalım." diyen biri oldu mu size hiç?
Cevapla