
Çok bencilce bence bunu kimse kimseye demesin 😀😀

Çok bencilce bence bunu kimse kimseye demesin 😀😀
Oldu, psikolojik baskıdır bu. Beni çok seviyo o yüzden uyutmuyo beni gibi düşüncelere kapılıp mutlu olunsa da sonra daha iyi anlıyosun aslında gerçekten sevgi mi yoksa kendini düşünmek mi, kişiye de bağlı tabi. O lafı libidosu yüzünden diyen erkekle gerçekten özlediği için diyen erkek arasında fark var şimdi.
Olmuştu ve müthiş bir cevap ile taçlandırdım bu cevabı " niye yarınlar torbaya mı girdi " jskwnxnksj gözümden uyku akıyor ne konuşması yat zıbar yarın konuşuruz işte jwksjjxjx
Cevap
19Cevap
Hayır hiç olmadı maalesef
En ayar olduğum cümle zaten abi yatın uyuyun ya kimse uykudan daha değerli olamaz 😃
Olmuştu vakti zamanında ama keşke uyusaydım😂
Olan oldu evet 😂
Lise zamanladım uyku nedir bilmiyordum 😄 şu an yaşlıyım
Şu saatte gözlerim gidiyo 😂
Tam da bunu konuşuyorduk beaâaaaaa🤣
Ama Behlül kaçar 🤣
Hoşlandığım biri derse hoşuma gider başka biri derse 🤪
Ben adam olmam. Napiyim arkadaşa insana ihtiyacım oluyor napim
Cok doğru fakat olmuyor yapamıyorum
Bana birisi böyle söylese on dk sonra uyuyakalırım sabah da ya uyuya kalmışım kb derim adam da beni engeller sjdjdj
Evet zamanında oldu öyle şeyler. Ama sadece açık kalan telefonlardı 🤣ikimizde uyumuştuk
Hic olmadi 😄😄
Yoksa ben hiç sevilmedim mi ühhüüü 😎
Bongomya kralı vahşi kelebek 🥺uyur kalırım
Yeni sezonu bekliyorum yiaaa kamera arkalarını atıyorlar onlara bakınıyorum
Oldu ama uyudum ben :D
😄Sabah iş var uyumam lazım diyen oluyo 😒
Ahshs o video için kurşun atıp kurşun yiyecek insanlar var 😂😂😂
😄 İçimde hiç art niyet yok😄
İşte benden koptun yüzün gülmez oldu.
Bahar oldum sana neşe oldum 😂
Hayır, seni daha fazla tutmayayım uyu dediler 🙄
Dediler ama bende bi s.. derip uyurum uyku daha tatlı 😋😂
Hiç olmadı. Hep hadi uyu kıyamam denildi.
Oldu tabiki ama uyuya kalırım ben
Hayır olmadı.
Allahın oğlu olsa dinlemem yatar uyurum
Yooo olmadı ben demişimdir
Oldu olmaz mı 😀
Bu çocuğu seviyorum komik 😔
Evet, olmuştu zamanında.
evet çok defa oldu
Olmuştu
Oldu sağolsunlar
Bazen doyamaz insan
Oldu.
Bencede
Olmustu
Olmadı
Hayır
çoğu geceeeeeee
Evet oldu
Oldu olmasaydı keşke
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?