• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Hiç çok sevdiğiniz birinin ağlamasına şahit oldunuz mu?

YanlizligiSeven
YanlizligiSeven Takip Et
Master Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
311
Yapay Zekaya Sor

Ne hissettirdi

Hiç çok sevdiğiniz birinin ağlamasına şahit oldunuz mu?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Oldu , kadının hıçkıra hıçkıra ağlamasına şahit oldum. Zemheri soğuğu hakim olan bir kış günüydü. Elde ne var ne yok diye düşünmeden çekip gitmişti kocası. Çaresizliğin soğuğu daha çok üşütüyordu. Gözlerine baktığınızda bu acı çok derinden hissediliyor, ağlamasına eşlik etmemek imkansız hale geliyordu.

    O kadın, annemdi...🥺

    3
    1 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Berbat bir his

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Kim-Bilir-Belkidee
    Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Merhaba,
    Evet olmuştu. Lisede iken kendi kendime sevdiğim kız Ayşe ağlıyordu, derste idik ingilizce dersi idi, kalktım gittim yanına, tuttum avuçlarımdan, aldım avuçlarımın içine, öptüm avucundan, ağlama dedim. Ben ağlarım ağlatırım ama sen ağlama!

    Hoca çıkıştı, ne oluyor, sevgili misiniz! Yoo hocam, sevgili falan değiliz, ben seviyorum dedim, ben seviyorum sadece! 😅

    Sevgili muhabbetini o zamanda sevmezdim anasını satiym! O zamanda hoş gelmiyordu bana! 😅

    Benden önce hoşuna giden kişi tehdit etmiş, ertesi gün o çocuğu ormana götürüp kafasını gözünü kırdım, bam güm! 😅

    İyiler, iyiyi seçenler, iyi kalpliler ağlamasın kötüler ağlamaktan ölsün! 😅

    Lanet olası pislikler! 😅

    1
    12 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Ayse seviyor muydu seni peki :D

      Birde cidden ormana goturup cocugu darp mi ettin?

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bilmem bakıyordu seviyorum demişti ama inanmazdım o zamanlar sadece severdim gülümserdi filan yanıma oturmak isterdi bahane bulurdu bir gün canım sıkıntı başımı koymuşum o da üstüme gelmiş saçlarımı okşuyormuş

      Evet yaptım hemde kafasını gözünü kırdım yaparım sevdiğimi üzeni pis ederim

      Ama güvensizliğin kırıyor neden yalan söyleyim Allah aşkına

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Ayşe de sevmiş olabilir o zaman😄

      Tabi ki her zaman doğruyu söylemek önemli..

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Sevecek olan böyle sevsin çok karakolluk oldum ben 😅hiç de utanmıyorum aşkım için her şeyi yaparım üzeni üzerim gömerim

      Bilmiyorum ama ben mutluydum seviyordum

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Mutluysan sorun yok 😄👌🏻

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      O zamanlar mutluydum şu an değil 😅

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      😄😅
      Umarım yine mutlu olursun o zaman

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Amin inşaAllah hak eden herkes mutlu olsun 😅hak ettiği kadar olsun artıkın 😂elinde patlamasın filan 😂😂😅

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Evet umarım hak edenler mutlu olur..

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet sıra bize gelmeli 😅

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Kesinlikle 😄

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Çok güzel düşünüyorsun psikoloğum 😅😅 doğru söze ne denir Amin inşallah tez elden ya Rabbimm

      Yorumla
  • FiliusDiaboli
    FiliusDiaboli Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamayı sevmem, ağlamam. Karşımda birinin ağlamasından hiç hoşlanmam. Bir an önce bu durumun sona ermesini isterim.

    Çok sevdiğim birisi olmadı. Çok sevdiğim birisi karşımda ağlamadı.

    1
    0 Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Kızgındım aslında öncesinde ama gözünden seller aktığını görünce geçti bütün öfkem. Sanki küçücük bir çocuk olmuş ve ihtiyacı olan ne varsa söylemiş gibi hissettim. Bana sarıl, yanımda kal. Sevgiye ihtiyacım var diyormuş gibiydi her hareketi, her hıçkırığı. Herkese hayır diyebilirim ama ağlayan insanlara diyemem. Çocukluğuna dönüyor resmen

    1
    1 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Evet çok güzel dedin, küçük bir çocuğa kızamazsın sadece sevgi ve şefkat gerekir..

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

39

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Evet oldu insan üzülüyor gadası

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    olmadım.

    1
    0 Yorumla
  • ArtıkİnsanDeğilim
    ArtıkİnsanDeğilim Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.

    Oldum evet ve sevdiğim insanların canının yanması beni dayanılmaz bir acıya sürüklüyor. Onların ağlamasındansa bi ömür ben ağlamayı tercih ederim. Ya da onları ağlatan şey her neyse o şeye ben maruz kalmak isterim. Sevdiğim insanların üzülmesini ya da üzülmese bile zorluklarla uğraşmasını hiçbir zaman istemedim. Bir çok zorluğu ömrüm ve yaşantım izin verdikçe gördüğümü düşünüyorum. Eğer konu sevdiklerimse ne olursa olsun onların yerine ben dayanabilirim ama işte her zaman bu mümkün olmuyor ve sevdiğin insanların ağlamasına şahit olmak zorunda kalıyorsun. Çok acı verici. Umarım sevdiğim ve değer verdiğim hiçkimse üzüntüden ve herhangi bir acıdan yükten ağlamak zorunda kalmaz. Mutluluktan ağlamarı en güzeli. Ağlayacaklarsa mutluluktan döksünler göz yaşlarını. Güzel şeyler onların olsun hep, acılarına ben katlanırım.

    1
    5 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      5 ay

      Ne yazik ki var oldugumuz yer dunya ve acidan kacmak imkansiz.
      Bazen insan bir dokunulmazligim olsun da onu sevdiklerime kullanayim diye dusunuyor minik ama iste gercekci oldugumuz zaman her sey ancak bir hayal :D
      Dusuncelerin cok guzel, benim gibi dusunuyorsun
      Umarim minik, umarim sevdiklerimiz acidan aglamak zorunda kalmaz hic bir zaman icin...

      Yorumla
    • ArtıkİnsanDeğilim
      ArtıkİnsanDeğilim
      5 ay

      Keşke öyle bir dokunulmazlık kalkanı olsa senseim, keşke olsa ama evet dediğin gibi maalesef dünyada acıdan kaçmak imkansız, umarım ikimizde sevdiklerimizin acıdan dolayı göz yaşı döktüğüne şahit olmayız hiç 🥹 Senin de sevdiklerini korumak için elindn geleni yapacağını ve böyle düşündüğünü biliyorum senseim o yüzden sevdiklerin hiç üzülmesin, acımasın canı, mutlu olsunlar hep, sen de öyle tabii

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      5 ay

      Keske olsa ama iste..
      Umarim minik umarim
      Tesekkur ederim 🥹🥹

      Hiç çok sevdiğiniz birinin ağlamasına şahit oldunuz mu?

      Yorumla
    • ArtıkİnsanDeğilim
      ArtıkİnsanDeğilim
      5 ay

      Ben teşekkür ederim senseim güzrl düşüncelerini benle paylaşıp, o güzel fikir denizinden bir şeyleri benimle paylaştığın için 🥹🥹

      youtube.com/shorts/IfsdG05pSP0?si=xLmMnWsSgCFyfbrl

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      5 ay

      🤣🤣🤣🤣
      Ricaların en güzelini iletiyorum minikkk 🤗🎀

      Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    oldum evet, benim yuzumden oldugu icin kendimi suclu hissettim oncelikle. bir de degisikti yani hic bu yonunu gormedigim birini oyle gormek

    1
    1 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Evet gercekten oyle..

      Yorumla
  • Amywine_
    Amywine_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Tanıdığım birinin oldum, derinden hissettim onun acısını. Teselli etmek istiyorsun ama ne diyeceğini de bilemiyorsun.

    1
    1 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Tam olarak boyle

      Yorumla
  • MK18811938
    MK18811938 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    1 yıl

    Beraber ağladık
    Sevdigim deger verdiğim insanlar için
    Adımı adının yüreğimi yüreğinin yanına koydum. derim

    1
    2 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Cok guzel...

      Yorumla
    • MK18811938
      MK18811938
      1 yıl

      Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni

      Yorumla
  • LordofJungle
    LordofJungle Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Babamı ağlarken gördüğümde tek kelimeyle parçalanmıştım :/ (sanırım babamı bu kadar net bir şekilde ağlarken gördüğüm ilk ve tek andı)

    1
    2 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Cok kotu bir his

      Yorumla
    • LordofJungle
      LordofJungle
      1 yıl

      Maalesef :/

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    10 ay

    Bir gün hiç tanımadığım biri ile sohbet ederken bazen ağlamasına , bazen gülmesine şahir olmak isterdim..

    1
    6 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      10 ay

      Neden tanımadığınız biri peki?

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Çünkü kendi halinde, anlaşılmak istenen biridir o kişi diye düşünüyorum..

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Kıymetli olan da budur bence..

    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      10 ay

      Daha önce bu yönden hiç düşünmemiştim
      Güzel bir mantık
      Güzel bir değer
      Saygi duyuyorum 🙏🏻

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Çok teşekkür ederim.. 🤗🌸

    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      10 ay

      Rica ederimmmm 🌸🧸

  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Yok bilmiyorum ama benim sevdiğim insanlar ağladığını göstermiyor görseydim sarılırdım herhalde içimden şöyle düşünürdüm yaaa ne tatlı ağlıyor vfhbfjbf şu gözlere bak yaaa

    1
    0 Yorumla
  • oylesinebiriaqne
    oylesinebiriaqne Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır, olmadım. Çünkü sevdiğim birisi yok ama dünyanın sonu gelip olsaydı her halde derinden sarsardı.

    1
    0 Yorumla
  • Prenses034
    Prenses034 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Evet şahit oldum elinden bir şey gelmemesi üzücü oluyor onun kadar üzülüyorsun

    1
    0 Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Hissettirdiği şey çaresizlik o an elimde bişey gelmemesi çok kötü bir şey

    1
    0 Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Evet olmuştum 🙁@TeomanŞarkısı ablama onu teselli ettiğim de oldu 🤗🤗 canım ablam

    1
    3 Yorumla
    • FiqHtShoT
      FiqHtShoT
      1 yıl

      @TeomanŞarkısı

      Yorumla
    • TeomanŞarkısı
      TeomanŞarkısı
      1 yıl

      Ya kuzum benim

      Yorumla
    • FiqHtShoT
      FiqHtShoT
      1 yıl

      🤗🤗🤗

      Yorumla
  • Assoly340
    Assoly340 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Evet.. çok fenaydı içimde bir şeyler parçalandı sanki

    1
    0 Yorumla
  • obirgezgin1
    obirgezgin1 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 850 cevap paylaştı.

    Bi tek annemin ağlamasına dayanamam, neden ağladığını bilmeden rahat bırakmam onu

    1
    0 Yorumla
  • gecenin_kralicesii
    gecenin_kralicesii Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlayan birini görünce benimde ağlayasim geliyor

    1
    0 Yorumla
  • ankaranın_rengi
    ankaranın_rengi Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 472 cevap paylaştı.

    Tek kelime. Çaresizlik

    1
    4 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      9 ay

      Çok kötü bir his..

      Yorumla
    • ankaranın_rengi
      ankaranın_rengi
      9 ay

      Kesinlikle çünkü çaresizlik sende kötü oluyor ve ne desen yapmacık söylemesi gereken sözmüş gibi geliyor. Hiçbir şey yapamıyorsun

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      9 ay

      Gerçek bir tutsak olduğun o annnn

      Yorumla
    • ankaranın_rengi
      ankaranın_rengi
      9 ay

      Hem de her şeyi görerek tutsaklığı yaşadığın an. Bunu kelimelerle tarifi yok gibi

      Yorumla
  • zeki38
    zeki38 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 75%
    1 yıl

    Ben ağladım ne oldu hiçbir şey

    1
    2 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Gözyaşı aktığı gibi yok oluyor.

      Yorumla
    • zeki38
      zeki38
      1 yıl

      Aynen öyle yapacak bir şey yok maalesef

      Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bende oturur onla ağlarım

    1
    1 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      :D

      Yorumla
  • Gizliüyeee06
    Gizliüyeee06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    Çaresizlik ne yapacagını bilememe ve en sonunda sarılıp ağlama

    1
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    O anı anlatacak kelime yok

    1
    0 Yorumla
  • Gravillon
    Gravillon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Yok aman olmayım yaaaa :D

    1
    0 Yorumla
  • yalnızlıkhissi26
    yalnızlıkhissi26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Acıdım canım acıdı.

    1
    0 Yorumla
  • Lilcansu120
    Lilcansu120 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 96%
    1 yıl

    Oldum hala aklımda içim parcalanir

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Oldum ama hiçbir şey hissetmedim çünkü hak etti

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Evet oldum hissedemedim işte bu canımı yaktı.

    1
    0 Yorumla
  • HayalsizDasporav
    HayalsizDasporav Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Kalbimin oldugunu hissettiren tek andi..

    1
    0 Yorumla
  • Fikriminincegülü4
    Fikriminincegülü4 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Çok kez şahit oldum, çok kötü bir his.

    1
    0 Yorumla
  • 13_Gölgє_16
    13_Gölgє_16 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    Elimden bir şey gelmediği için kötü hissettim

    1
    0 Yorumla
  • encokbensorarım
    encokbensorarım Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Çok kere şahit oldum ve acıydı

    1
    0 Yorumla
  • iyiyolculuklar
    iyiyolculuklar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    9 ay

    kahve ictinmi bugün

    1
    7 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      9 ay

      Hayır maalesef içemedim..

      Yorumla
    • iyiyolculuklar
      iyiyolculuklar
      9 ay

      neli seviyon

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      9 ay

      Hafif ve tatlı kahveleri
      Sütlü ve Soguk olanları tercih ediyorum genelde ☕️

      Yorumla
    • iyiyolculuklar
      iyiyolculuklar
      9 ay

      uykun geldimi? of napıcam iş yerinde korkuyom uyuyamadım

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      9 ay

      Az önce ki soruda söylediğim gibi, gelmedi ve ben de uyumadım
      Ama korkmuyorum
      Alisik olduğum bir şey
      Siz de düşünmeyin
      Gün farkında olmadan geçiyor bile.

      Yorumla
    • iyiyolculuklar
      iyiyolculuklar
      9 ay

      sen Şu an kaç erkekle konuşuyon

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      9 ay

      İyi yolculuklar.

      Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10,2b cevap paylaştı.

    Hayır

    1
    52 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Sevindim

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Ne diyeceğimi biliyorsun

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Bilmiyorum

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Aile içi şahit oldum

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Uzgunum

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Maalesef yapacak bir şey yok. Yeter ki sen ağlama.

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Sende aglama

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Asıl sen ağlama dayanamam

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Hayir olmaz, ben sen aglarsan aglarim

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Sen ağlarsan ben ağlarsam, ben ağlarsam sen ağlarsan bu göz yaşlarımız nasıl dinecek

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Kolay bir yolum var, aglarken agliyorsak, gulerken gulelim.
      Bu sekilde goz yaslarimiz dinebilir

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      O zaman ben ağlarken sen gül

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Onu yapamam, ben aglarken gulerim zaten, o zaman sen ben aglarken gul yoksa isin icinden cikmamiz pek mumkun gorunmuyor

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Sen ağlarken ben gülemem, sen ağlarken ben ağlarım, ikimiz ağlarsak bu döngüden çıkamayız

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Belki bir zaman sonra gozler agrir ve goz yasi akitmaz, o zaman cikariz

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Çok gülme kesin ağlaman yakındır derler

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Ilk defa duydum, o zaman az gulelim oz gulelim ve aglamayalim

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Sorunu çökerttik, ağlama diye yola çıkıp kahkahalara döndük

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Ne guzel iste henuz goz yasi akitmadan bir cozum bulduk

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Gözüne düşecek tek damla yaş için bu dünyayı yıkarım biliyorsun

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Evet, bende gozune yas dusurebilecek her insani baska bir gezegene yollarim biliyorsun

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Elon Musk mısın be, nasıl da cüretkarsın.

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Deger verdigim insanlar icin her seyi yapabilirim

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Şimdi bu sözlerinden duygulanıp gözüme yaş düşerse nolacak

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Hemen sileriz gecer, duygudan dusen goz yasi aci vermez

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Gözlerime düşecek mutluluk gözyaşlarına yürek ısınır

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      O zaman birakilim gozlerine dussunler, icimiz isinir en azindan

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Damlaya damlaya göl olur atasözü tam böyle anda bulunmuş, yağmur olsam yağsam sana ıslatır mısın kendini benimle?

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Goz yaslarimizi gizlemek icin degil mi, belki ise yagmur altinda islanmak gizler her seyi
      Cok iyi olurdu

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Belki ise nedir :D
      Belki de

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Her gün yağmur yağan bir ülkeye taşınsam ne mutlu olurdum bir bilsen

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Yazım hataların hiç önemli değil hepsine alıştım

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Yagmur kadan guzel olan bir sen varsin, yagmurdan kacan insanlari anlamak zor

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Ne kadar da nazik :D

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Her yağmur damlasına ellerin gizlenmiş gibi, sokağa atıyorum kendimi daha fazla ıslanabilmek için koşuyorum.

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Iste bunlar kactigimiz goz yaslarinin aslinda bize kazandirabilecekleri, o nedenle beraber aglamak guzeldir

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar demiş büyüklerimiz

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Buyuklerimiz bize hayatin aci tarafindan bakmayi ogretmis

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Her acının sonunda sana ulaşabilmek varsa katlanmaya değmez mi

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Aci bitmez ama biter gibi olur, beraber katlaniriz diyorsan aciyi paylasmak buyuk bir deger

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Acılar paylaştıkça hafifler, mutluluklar paylaştıkça çoğalır. Göze düşen yaş da, yüreğe dokunan sızı da hepsi senden; mutluluğundan ötürü.

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Gel biz baska bir Ulke'ye tasinalim, hic kimse tarafindan taninmayan bir yerde beraber yasamak mutluluktan baska birsey getirmez.

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Yağmuru bol olan ülkeye taşınalım, sabah yağmur sesine uyanayım.

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Yagmur en cok Hindistan'ın kuzey doğusunda yer alan bir köyde varmis, orada yagmur sesine uyanabilmek mumkundur fakat nasil bir yasam bizi bekler bilemiyorum..

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Hindistan mı? Burnuma şimdiden körili tavuk, körili pilav, körili ekmek tadı geldi..

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Evet, Hindistan insani iyidir derler, sen dili ogren ben kulturel aliskanliklari daha sonra gidelim.

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Hindistan’a değil de bi Asya ülkesine gitsek, ormanı bol ve binaların olmadığı yere. Sana balık yakalayıp ızgara yapacağım sözüm vardı.

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Yagmurun en bol oldugu yer oldugu icin soylemistim ama gonlun Asya tarafina akalim diyorsa o da olur.
      Damak tadin kadar el lezzetine de guveniyorum, izgara balik lezzetli olabilir. Sen yapiyorsan tadi daha guzel olur.

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Neler neler diyecektim de bebeklere uyku vakti artık saat geç oldu, ah şu saat farkının gözü kör olsa.

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      Dogru orada saat gece 2 civari olmali.
      O zaman huzur dolu bir gece dilerim.

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Huzuru senden olan gecelerimiz olsun

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      1 yıl

      👋🌃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Oldum kıyamadım ben kıyamam pek.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Evet, empati yaptığım için üzdü tabi

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı.

    Timsah gözyaşlarına şahit oldum

    1
    0 Yorumla
  • senol67671
    senol67671 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 509 cevap paylaştı.

    Üzdü

    1
    0 Yorumla
  • proofstriker39
    proofstriker39 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 989 cevap paylaştı.

    Evet oldum

    1
    0 Yorumla
  • öyllesinebirri
    öyllesinebirri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    1 yıl

    Çok kötü oluyorum ben

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Evet babamın

    1
    0 Yorumla
  • Ayşecan5
    Ayşecan5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    1 yıl

    Kötü hissettiriyor.

    1
    0 Yorumla
  • вʟαcкנαcк
    вʟαcкנαcк Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Oldum

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    evet yaşadım bunu

    1
    0 Yorumla
  • ᏝAVAᏁᏖA
    ᏝAVAᏁᏖA Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Oldum..

    1
    0 Yorumla
  • ergn0638
    ergn0638 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 87%
    1 yıl

    Hiç dayanamam

    1
    0 Yorumla
  • mustafacan1321
    mustafacan1321 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Yok çok şükür olmadı

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Olmadım

    1
    0 Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Bir tek üzen annemdi

    1
    0 Yorumla
  • Sühandan46
    Sühandan46 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 350 cevap paylaştı.

    Çook

    1
    0 Yorumla
  • MagarsuS
    MagarsuS Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı.

    Oldum

    1
    0 Yorumla
  • ROSAMEA
    ROSAMEA Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Oldum.

    1
    0 Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Olmuştum.

    1
    0 Yorumla
  • cheri_cheri_lady
    cheri_cheri_lady Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    oldum

    1
    0 Yorumla
  • SorryImnotreadyyet
    SorryImnotreadyyet Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    oldum

    1
    0 Yorumla
  • Herşeyibilenadam0606
    Herşeyibilenadam0606 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    1 yıl

    evet, sevdıgın bır ınsanın aglaması kalpten uzer

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Evet ama timsah göz yaslari

    1
    0 Yorumla
  • engineerttt
    engineerttt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    6 ay

    Olmadim

    1
    1 Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      6 ay

      Ne guzel ne guzel..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Yesss

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    En cok bem ağladim

    1
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Üzüntü

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hiç çok sevdiğiniz birinin ağlamasına şahit oldunuz mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Biri için ağladınız mı hiç? 11 cevap verildi
Birini uğruna ağlayacak kadar çok sevdin mi hiç? 85 cevap verildi
Hayatınızda sizin için ağlayan birisi hiç oldu mu? 102 cevap verildi
Kalbinizde olan veya olmuş olan biri için hiç ağladınız mı? 11 cevap verildi
Kırgın olduğunuz zamanlarda salya sümük ağlayarak birini özlediniz mi? 39 cevap verildi
Senin için ağlayan birini red ettiğin oldu mu? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨