Oldu , kadının hıçkıra hıçkıra ağlamasına şahit oldum. Zemheri soğuğu hakim olan bir kış günüydü. Elde ne var ne yok diye düşünmeden çekip gitmişti kocası. Çaresizliğin soğuğu daha çok üşütüyordu. Gözlerine baktığınızda bu acı çok derinden hissediliyor, ağlamasına eşlik etmemek imkansız hale geliyordu.
O kadın, annemdi...🥺31 Yorumla- 1 yıl
Berbat bir his
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Evet olmuştu. Lisede iken kendi kendime sevdiğim kız Ayşe ağlıyordu, derste idik ingilizce dersi idi, kalktım gittim yanına, tuttum avuçlarımdan, aldım avuçlarımın içine, öptüm avucundan, ağlama dedim. Ben ağlarım ağlatırım ama sen ağlama!
Hoca çıkıştı, ne oluyor, sevgili misiniz! Yoo hocam, sevgili falan değiliz, ben seviyorum dedim, ben seviyorum sadece! 😅
Sevgili muhabbetini o zamanda sevmezdim anasını satiym! O zamanda hoş gelmiyordu bana! 😅
Benden önce hoşuna giden kişi tehdit etmiş, ertesi gün o çocuğu ormana götürüp kafasını gözünü kırdım, bam güm! 😅
İyiler, iyiyi seçenler, iyi kalpliler ağlamasın kötüler ağlamaktan ölsün! 😅
Lanet olası pislikler! 😅112 Yorumla- 1 yıl
Ayse seviyor muydu seni peki :D
Birde cidden ormana goturup cocugu darp mi ettin? - 1 yıl
Bilmem bakıyordu seviyorum demişti ama inanmazdım o zamanlar sadece severdim gülümserdi filan yanıma oturmak isterdi bahane bulurdu bir gün canım sıkıntı başımı koymuşum o da üstüme gelmiş saçlarımı okşuyormuş
Evet yaptım hemde kafasını gözünü kırdım yaparım sevdiğimi üzeni pis ederim
Ama güvensizliğin kırıyor neden yalan söyleyim Allah aşkına - 1 yıl
Ayşe de sevmiş olabilir o zaman😄
Tabi ki her zaman doğruyu söylemek önemli.. - 1 yıl
Sevecek olan böyle sevsin çok karakolluk oldum ben 😅hiç de utanmıyorum aşkım için her şeyi yaparım üzeni üzerim gömerim
Bilmiyorum ama ben mutluydum seviyordum - 1 yıl
Mutluysan sorun yok 😄👌🏻
- 1 yıl
O zamanlar mutluydum şu an değil 😅
- 1 yıl
😄😅
Umarım yine mutlu olursun o zaman - 1 yıl
Amin inşaAllah hak eden herkes mutlu olsun 😅hak ettiği kadar olsun artıkın 😂elinde patlamasın filan 😂😂😅
- 1 yıl
Evet umarım hak edenler mutlu olur..
- 1 yıl
Evet sıra bize gelmeli 😅
- 1 yıl
Kesinlikle 😄
- 1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun psikoloğum 😅😅 doğru söze ne denir Amin inşallah tez elden ya Rabbimm
1 yılAğlamayı sevmem, ağlamam. Karşımda birinin ağlamasından hiç hoşlanmam. Bir an önce bu durumun sona ermesini isterim.
Çok sevdiğim birisi olmadı. Çok sevdiğim birisi karşımda ağlamadı.
10 Yorumla
1 yılKızgındım aslında öncesinde ama gözünden seller aktığını görünce geçti bütün öfkem. Sanki küçücük bir çocuk olmuş ve ihtiyacı olan ne varsa söylemiş gibi hissettim. Bana sarıl, yanımda kal. Sevgiye ihtiyacım var diyormuş gibiydi her hareketi, her hıçkırığı. Herkese hayır diyebilirim ama ağlayan insanlara diyemem. Çocukluğuna dönüyor resmen
11 Yorumla- 1 yıl
Evet çok güzel dedin, küçük bir çocuğa kızamazsın sadece sevgi ve şefkat gerekir..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılEvet oldu insan üzülüyor gadası
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılolmadım.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.
5 ayOldum evet ve sevdiğim insanların canının yanması beni dayanılmaz bir acıya sürüklüyor. Onların ağlamasındansa bi ömür ben ağlamayı tercih ederim. Ya da onları ağlatan şey her neyse o şeye ben maruz kalmak isterim. Sevdiğim insanların üzülmesini ya da üzülmese bile zorluklarla uğraşmasını hiçbir zaman istemedim. Bir çok zorluğu ömrüm ve yaşantım izin verdikçe gördüğümü düşünüyorum. Eğer konu sevdiklerimse ne olursa olsun onların yerine ben dayanabilirim ama işte her zaman bu mümkün olmuyor ve sevdiğin insanların ağlamasına şahit olmak zorunda kalıyorsun. Çok acı verici. Umarım sevdiğim ve değer verdiğim hiçkimse üzüntüden ve herhangi bir acıdan yükten ağlamak zorunda kalmaz. Mutluluktan ağlamarı en güzeli. Ağlayacaklarsa mutluluktan döksünler göz yaşlarını. Güzel şeyler onların olsun hep, acılarına ben katlanırım.
15 Yorumla- 5 ay
Ne yazik ki var oldugumuz yer dunya ve acidan kacmak imkansiz.
Bazen insan bir dokunulmazligim olsun da onu sevdiklerime kullanayim diye dusunuyor minik ama iste gercekci oldugumuz zaman her sey ancak bir hayal :D
Dusuncelerin cok guzel, benim gibi dusunuyorsun
Umarim minik, umarim sevdiklerimiz acidan aglamak zorunda kalmaz hic bir zaman icin... - 5 ay
Keşke öyle bir dokunulmazlık kalkanı olsa senseim, keşke olsa ama evet dediğin gibi maalesef dünyada acıdan kaçmak imkansız, umarım ikimizde sevdiklerimizin acıdan dolayı göz yaşı döktüğüne şahit olmayız hiç 🥹 Senin de sevdiklerini korumak için elindn geleni yapacağını ve böyle düşündüğünü biliyorum senseim o yüzden sevdiklerin hiç üzülmesin, acımasın canı, mutlu olsunlar hep, sen de öyle tabii
- 5 ay
Keske olsa ama iste..
Umarim minik umarim
Tesekkur ederim 🥹🥹
- 5 ay
Ben teşekkür ederim senseim güzrl düşüncelerini benle paylaşıp, o güzel fikir denizinden bir şeyleri benimle paylaştığın için 🥹🥹
youtube.com/shorts/IfsdG05pSP0?si=xLmMnWsSgCFyfbrl - 5 ay
🤣🤣🤣🤣
Ricaların en güzelini iletiyorum minikkk 🤗🎀
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yıloldum evet, benim yuzumden oldugu icin kendimi suclu hissettim oncelikle. bir de degisikti yani hic bu yonunu gormedigim birini oyle gormek
11 Yorumla- 1 yıl
Evet gercekten oyle..
Tanıdığım birinin oldum, derinden hissettim onun acısını. Teselli etmek istiyorsun ama ne diyeceğini de bilemiyorsun.
11 Yorumla- 1 yıl
Tam olarak boyle
1 yılBeraber ağladık
Sevdigim deger verdiğim insanlar için
Adımı adının yüreğimi yüreğinin yanına koydum. derim12 Yorumla- 1 yıl
Cok guzel...
- 1 yıl
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
1 yılBabamı ağlarken gördüğümde tek kelimeyle parçalanmıştım :/ (sanırım babamı bu kadar net bir şekilde ağlarken gördüğüm ilk ve tek andı)
12 Yorumla- 1 yıl
Cok kotu bir his
- 1 yıl
Maalesef :/
Gizli Üye(36-45)10 ayBir gün hiç tanımadığım biri ile sohbet ederken bazen ağlamasına , bazen gülmesine şahir olmak isterdim..
16 Yorumla- 10 ay
Neden tanımadığınız biri peki?
Cevap sahibi10 ayÇünkü kendi halinde, anlaşılmak istenen biridir o kişi diye düşünüyorum..
Cevap sahibi10 ayKıymetli olan da budur bence..
- 10 ay
Daha önce bu yönden hiç düşünmemiştim
Güzel bir mantık
Güzel bir değer
Saygi duyuyorum 🙏🏻
Cevap sahibi10 ayÇok teşekkür ederim.. 🤗🌸
- 10 ay
Rica ederimmmm 🌸🧸
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılYok bilmiyorum ama benim sevdiğim insanlar ağladığını göstermiyor görseydim sarılırdım herhalde içimden şöyle düşünürdüm yaaa ne tatlı ağlıyor vfhbfjbf şu gözlere bak yaaa
10 Yorumla
1 yılHayır, olmadım. Çünkü sevdiğim birisi yok ama dünyanın sonu gelip olsaydı her halde derinden sarsardı.
10 Yorumla
1 yılEvet şahit oldum elinden bir şey gelmemesi üzücü oluyor onun kadar üzülüyorsun
10 Yorumla
1 yılHissettirdiği şey çaresizlik o an elimde bişey gelmemesi çok kötü bir şey
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Evet olmuştum 🙁@TeomanŞarkısı ablama onu teselli ettiğim de oldu 🤗🤗 canım ablam
13 Yorumla- 1 yıl
Ya kuzum benim
Evet.. çok fenaydı içimde bir şeyler parçalandı sanki
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 850 cevap paylaştı.
1 yılBi tek annemin ağlamasına dayanamam, neden ağladığını bilmeden rahat bırakmam onu
10 Yorumla
1 yılAğlayan birini görünce benimde ağlayasim geliyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 472 cevap paylaştı.
9 ayTek kelime. Çaresizlik
14 Yorumla- 9 ay
Çok kötü bir his..
- 9 ay
Kesinlikle çünkü çaresizlik sende kötü oluyor ve ne desen yapmacık söylemesi gereken sözmüş gibi geliyor. Hiçbir şey yapamıyorsun
- 9 ay
Gerçek bir tutsak olduğun o annnn
- 9 ay
Hem de her şeyi görerek tutsaklığı yaşadığın an. Bunu kelimelerle tarifi yok gibi
Ben ağladım ne oldu hiçbir şey
12 Yorumla- 1 yıl
Gözyaşı aktığı gibi yok oluyor.
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBende oturur onla ağlarım
11 Yorumla- 1 yıl
:D
1 yılÇaresizlik ne yapacagını bilememe ve en sonunda sarılıp ağlama
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
10 ayO anı anlatacak kelime yok
10 Yorumla Yok aman olmayım yaaaa :D
10 Yorumla
1 yılAcıdım canım acıdı.
10 Yorumla
1 yılOldum hala aklımda içim parcalanir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Oldum ama hiçbir şey hissetmedim çünkü hak etti
10 Yorumla
1 yılEvet oldum hissedemedim işte bu canımı yaktı.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılKalbimin oldugunu hissettiren tek andi..
10 Yorumla
1 yılÇok kez şahit oldum, çok kötü bir his.
10 Yorumla
1 yılElimden bir şey gelmediği için kötü hissettim
10 Yorumla
1 yılÇok kere şahit oldum ve acıydı
10 Yorumla
9 aykahve ictinmi bugün
17 Yorumla- 9 ay
Hayır maalesef içemedim..
- 9 ay
neli seviyon
- 9 ay
Hafif ve tatlı kahveleri
Sütlü ve Soguk olanları tercih ediyorum genelde ☕️ - 9 ay
uykun geldimi? of napıcam iş yerinde korkuyom uyuyamadım
- 9 ay
Az önce ki soruda söylediğim gibi, gelmedi ve ben de uyumadım
Ama korkmuyorum
Alisik olduğum bir şey
Siz de düşünmeyin
Gün farkında olmadan geçiyor bile. - 9 ay
sen Şu an kaç erkekle konuşuyon
- 9 ay
İyi yolculuklar.
- Aile & Toplum konusunda 10,2b cevap paylaştı.
1 yılHayır
152 Yorumla- 1 yıl
Sevindim
- 1 yıl
Ne diyeceğimi biliyorsun
- 1 yıl
Bilmiyorum
- 1 yıl
Aile içi şahit oldum
- 1 yıl
Uzgunum
- 1 yıl
Maalesef yapacak bir şey yok. Yeter ki sen ağlama.
- 1 yıl
Sende aglama
- 1 yıl
Asıl sen ağlama dayanamam
- 1 yıl
Hayir olmaz, ben sen aglarsan aglarim
- 1 yıl
Sen ağlarsan ben ağlarsam, ben ağlarsam sen ağlarsan bu göz yaşlarımız nasıl dinecek
- 1 yıl
Kolay bir yolum var, aglarken agliyorsak, gulerken gulelim.
Bu sekilde goz yaslarimiz dinebilir - 1 yıl
O zaman ben ağlarken sen gül
- 1 yıl
Onu yapamam, ben aglarken gulerim zaten, o zaman sen ben aglarken gul yoksa isin icinden cikmamiz pek mumkun gorunmuyor
- 1 yıl
Sen ağlarken ben gülemem, sen ağlarken ben ağlarım, ikimiz ağlarsak bu döngüden çıkamayız
- 1 yıl
Belki bir zaman sonra gozler agrir ve goz yasi akitmaz, o zaman cikariz
- 1 yıl
Çok gülme kesin ağlaman yakındır derler
- 1 yıl
Ilk defa duydum, o zaman az gulelim oz gulelim ve aglamayalim
- 1 yıl
Sorunu çökerttik, ağlama diye yola çıkıp kahkahalara döndük
- 1 yıl
Ne guzel iste henuz goz yasi akitmadan bir cozum bulduk
- 1 yıl
Gözüne düşecek tek damla yaş için bu dünyayı yıkarım biliyorsun
- 1 yıl
Evet, bende gozune yas dusurebilecek her insani baska bir gezegene yollarim biliyorsun
- 1 yıl
Elon Musk mısın be, nasıl da cüretkarsın.
- 1 yıl
Deger verdigim insanlar icin her seyi yapabilirim
- 1 yıl
Şimdi bu sözlerinden duygulanıp gözüme yaş düşerse nolacak
- 1 yıl
Hemen sileriz gecer, duygudan dusen goz yasi aci vermez
- 1 yıl
Gözlerime düşecek mutluluk gözyaşlarına yürek ısınır
- 1 yıl
O zaman birakilim gozlerine dussunler, icimiz isinir en azindan
- 1 yıl
Damlaya damlaya göl olur atasözü tam böyle anda bulunmuş, yağmur olsam yağsam sana ıslatır mısın kendini benimle?
- 1 yıl
Goz yaslarimizi gizlemek icin degil mi, belki ise yagmur altinda islanmak gizler her seyi
Cok iyi olurdu - 1 yıl
Belki ise nedir :D
Belki de - 1 yıl
Her gün yağmur yağan bir ülkeye taşınsam ne mutlu olurdum bir bilsen
- 1 yıl
Yazım hataların hiç önemli değil hepsine alıştım
- 1 yıl
Yagmur kadan guzel olan bir sen varsin, yagmurdan kacan insanlari anlamak zor
- 1 yıl
Ne kadar da nazik :D
- 1 yıl
Her yağmur damlasına ellerin gizlenmiş gibi, sokağa atıyorum kendimi daha fazla ıslanabilmek için koşuyorum.
- 1 yıl
Iste bunlar kactigimiz goz yaslarinin aslinda bize kazandirabilecekleri, o nedenle beraber aglamak guzeldir
- 1 yıl
Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar demiş büyüklerimiz
- 1 yıl
Buyuklerimiz bize hayatin aci tarafindan bakmayi ogretmis
- 1 yıl
Her acının sonunda sana ulaşabilmek varsa katlanmaya değmez mi
- 1 yıl
Aci bitmez ama biter gibi olur, beraber katlaniriz diyorsan aciyi paylasmak buyuk bir deger
- 1 yıl
Acılar paylaştıkça hafifler, mutluluklar paylaştıkça çoğalır. Göze düşen yaş da, yüreğe dokunan sızı da hepsi senden; mutluluğundan ötürü.
- 1 yıl
Gel biz baska bir Ulke'ye tasinalim, hic kimse tarafindan taninmayan bir yerde beraber yasamak mutluluktan baska birsey getirmez.
- 1 yıl
Yağmuru bol olan ülkeye taşınalım, sabah yağmur sesine uyanayım.
- 1 yıl
Yagmur en cok Hindistan'ın kuzey doğusunda yer alan bir köyde varmis, orada yagmur sesine uyanabilmek mumkundur fakat nasil bir yasam bizi bekler bilemiyorum..
- 1 yıl
Hindistan mı? Burnuma şimdiden körili tavuk, körili pilav, körili ekmek tadı geldi..
- 1 yıl
Evet, Hindistan insani iyidir derler, sen dili ogren ben kulturel aliskanliklari daha sonra gidelim.
- 1 yıl
Hindistan’a değil de bi Asya ülkesine gitsek, ormanı bol ve binaların olmadığı yere. Sana balık yakalayıp ızgara yapacağım sözüm vardı.
- 1 yıl
Yagmurun en bol oldugu yer oldugu icin soylemistim ama gonlun Asya tarafina akalim diyorsa o da olur.
Damak tadin kadar el lezzetine de guveniyorum, izgara balik lezzetli olabilir. Sen yapiyorsan tadi daha guzel olur. - 1 yıl
Neler neler diyecektim de bebeklere uyku vakti artık saat geç oldu, ah şu saat farkının gözü kör olsa.
- 1 yıl
Dogru orada saat gece 2 civari olmali.
O zaman huzur dolu bir gece dilerim. - 1 yıl
Huzuru senden olan gecelerimiz olsun
- 1 yıl
👋🌃
Gizli Üye(30-35)1 yılOldum kıyamadım ben kıyamam pek.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEvet, empati yaptığım için üzdü tabi
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Timsah gözyaşlarına şahit oldum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 509 cevap paylaştı.
1 yılÜzdü
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 989 cevap paylaştı.
1 yılEvet oldum
10 Yorumla
1 yılÇok kötü oluyorum ben
10 YorumlaEvet babamın
10 YorumlaKötü hissettiriyor.
10 YorumlaOldum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılevet yaşadım bunu
10 Yorumla Oldum..
10 YorumlaHiç dayanamam
10 Yorumla
1 yılYok çok şükür olmadı
10 Yorumla
1 yılOlmadım
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılBir tek üzen annemdi
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 350 cevap paylaştı.
1 yılÇook
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. Oldum
10 YorumlaOldum.
10 Yorumla
1 yılOlmuştum.
10 Yorumla
1 yıloldum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılEvet
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. oldum
10 Yorumla
1 yılevet, sevdıgın bır ınsanın aglaması kalpten uzer
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvet ama timsah göz yaslari
10 Yorumla
6 ayOlmadim
11 Yorumla- 6 ay
Ne guzel ne guzel..
Gizli Üye(30-35)1 yılYesss
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEn cok bem ağladim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılÜzüntü
00 Yorumla - Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer