Lisede sınıfın hepsi full toxic insanlarsa ve dışlanıyorsan nasıl hayatta kalırsın?

Sınıfım ergolarla dolu ve hiç biride beni sevmiyo ( bende ölmüyorum ) ya zaten 10. snıfım seneye hepsi yallah da yine de önümde bi sene var yani önerisi olan yazsın.

Lisede sınıfın hepsi full toxic insanlarsa ve dışlanıyorsan nasıl hayatta kalırsın?
Cevapla