Huzursuz olduğunuz bir evde yaşar mıydınız?

Ailemle yaşıyorum hep kavga kötü söz odam küçücük güneş görmüyor penceresi yok, kiralık daire buldum 14 bine bütün paralaeım birikimim bu eve ve eşyalara gitti son altınımıda bozdurucam internet üzerinden bir sitede çalışıyorum ona abanıcam sürekli dolar üzerinden çalışıyorum ama bütün gün evde telefonla konuşma yapıcam vazgeçip evimde kalsam ailemle çok mutsuzum kiraya çıksam herşeyini hazırladım ama bir korku geldi geçinebilir miyim diye evde geçim sıkıntım olmayacak ama mutsuzum, kiraya çıkınca en azından kafamı dinlicem ama çok stres yapıcam siz ne yapardınız?

Huzursuz olduğunuz bir evde yaşar mıydınız?
Cevapla