
Yaşardım
Hayır yaşamak istemezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Böyle bir güzel evi var diye mutlu olmak varken hiç evi olmayan dışarıda yaşayan insanlar var geçen afta bir kez kâr yağışı oldu bir tane evsiz bir adam havanın soğuklugundan vefat etmiş şimdi böyle bir evin var diye utanmak değil de mutlu ol daha iyi kötüden kötüsü vardır
Niye utanayim gayet güzel ve tatlı bir ev ve sokaklarda bir sürü evsiz insanlar var bu soğuk havalarda biz sıcacık evinizde otururken onlar dışarda soğuktan titriyorlar ve bazıları dayanmıyor ve ölüyorlar istersen bir Küçük odada otur ama şükret
Cevap
7Cevap
Yaşamak isterdim bence çok tatlı biraz bakım, dekorasyon ve peyzajla efsaneye çevirirdim ben bu evi gören özenirdi.
Hiç utanmam ama çatıya bişeyler yapmak lazım kapanmış resmen 🤷♀️
Utanç verici değil bu evde yaşamak ya hiç evin olmasaydı ne olacaktı
Bana Şu an 1 0 ev bile verseler gocunmaz yasarim kiraci olmak cok kotu
Utanacak bir şey yok tam tersi ben böyle evleri severim.
İlerde emir sarrafoğlu gibi biriyle evleneceksem yaşarım hahshshsn
Mis gibi ev işte daha ne ya
Mis gibi ev bahçesi de var ne güzel
La güzel işte bahçe de var ekip biçerdim ben
istemezdim
osman aganin evi değil mi
Nerde bu ev
Tatlış bir ev
Yasardim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?