Nişanlımın ailesine kırıldım ona anlatmalı mıyım?

Merhaba arkadaşlar, sırf bu konuyu danışmak için hesabı açtım. Vakti olan arkadaşlar okuyup cevap verirse çok sevinirim. Belki size basit gelecek ama benim cok gururuma dokundu nişandan beri yatamıyorum. Biraz karışık bi durum önce size birkaç bilfi vereceğim. Nişanlım dört kardeşler, iki ablası bir erkek kardeşi var ve iki ablası da bekar. Biz iki kardeşiz benden 8 yaş kücük bir kız kardeşim var. Biz nişandan 3 hafta önce nişanlımla sohbet ediyorduk nişanla ilgili. Nişanlım bana yüzük tepsisini kimin tutacağını sordu. Ben de kız kardeşimin tutacagını söyledim neden sordugunu sordum. O da öylesine dedi sonra dedi ki o gün kücük olan ablam ve annemle sohbet ediyorduk kücük ablası demiş ki tepsiyi gelinin kardeşi mi tutacak o tutmayacaksa ben tutayım. Ben de kardeşim tutacak o tutmasa bile kuzenlerimden biri tutardi dedim. Arkadaşlar sizin oralarda adet nasıldır bilmiyorum ama bizim burada tepsiyi gelinin kız kardeşi tutar eğer kız kardeşi yoksa da ya kuzeni ya da yakın arkadaşı tutar. Nişanlımla aynı memleketliyiz yani onlar da bu adeti iyi biliyor. Ben nişan kurdelesini babam veya dayım kessin istiyordum özellikle babamı çok istiyordum babamı çok seviyorum emeği çoktur üstümde. nişanlıma da söylemiştim çok üstüne konuşmamıştık. Dayım şehir dışında önemli bir işi çıktığı için çok üzülerek nişana katılamadı. Nişan günü geldi biz gelin damat yerinde oturuyoruz nişanlım kulağıma dedi ki canım dayın gelememiş galina kurdeleyi babam kesse olur mu? Annesi ve babasının tavırlarından babasına çoktan sen kes dedikleri belliydi ben de kırmak istemedim kimseyi tabi olur dedim. Sonra yüzükler gelmeden hemen önce nişanlımın annesi gidip anneme demiş ki tepsiyi kim taşıyacak senin kız mı taşısın benim kız mı taşısın? Annem de benim kızım taşıyacak demiş. Arkadaşlar çok zoruma gitti hani kurdele meselesini defalarca söylememe rağmen babasına kestirmek istedi bir şey demedim. Tepsiyi bıraksınlar kız kardeşim taşısın. Sanki benim ailemin önemi yokmuş tarzında davranıyorlarmış gibi hissettim üzüldüm. Nişanlımın annesinin böyle bir şey dediğinden haberi yok muhtemelen. Onu annesine karşı dolduruyormuş gibi olmak istemiyoeum ama çok üzüldüm geceleri uykum kaçıyor bunu güzel bir dille paylaşsam sizce sorun olur mu?

Nişanlımın ailesine kırıldım ona anlatmalı mıyım?
Cevapla