Yaşlı teyzeler in Tayt giymesi sorunsalı?

Ya tamam evet herkesin hür hakkı var herkes istediğini giyer Kime ne ama ne bilim 40 yasin ve 75 kilonun üstündeki insanlara yakışmıyor be.

Kadın gelmiş 60 yaşına dışarıda Tayt ile geziyor yakışıyor mu yani :) siz ne düşünüyorsunuz?
Yaşlı teyzeler in Tayt giymesi sorunsalı?
Cevapla