Ekonomik özgürlüğüm var.
Ama 30 yaşının üzerinde kadınım , giydiğim kıyafete karışıyor, nasıl haddini bilecek bu insansıl?
Ama 30 yaşının üzerinde kadınım , giydiğim kıyafete karışıyor, nasıl haddini bilecek bu insansıl?
Birincisi o yaşta karışılması çok absürt ikincisi dayının sana karışması ayrıca o yaşta karışması a**** dayın bence canı sıkılıyor bence ona şunu diyebilirsin çoluğu çocuğu var mı bilmiyorum ama ona bir dahaki dediğinde sen böyle bana karışıyorsun Ama benden önce kendini çoluğuna çocuğuna karış ben hem 30 yaşında aşmış bir kadınım hem de sen benim annemin abisisin kardeşimsin önce kendi çocuklarına karış ya da en basiti duymazdan gelip geçebilirsin sana kalmış bazen sessizlik
Çoluğu çocuğu yok. Bekar hiç evlenmedi.
Resmen bana sarıyor
Sevgilinse sende kırmızı çizgilerin olduğunu söyleyip böyle kabul etmesini ya da kendine uygun birini bulmasını söyleyerek rest çekebilirsin. Eşinse biraz p**venkliği kabul etmekten başka tek seçenek şiddet yahut ayrılık sanırım. Ok yaydan çıkmış gibi duruyo artık seni bastıramazlar ateş bacayı sarmış.
Soruyu okumayan bir insanın ateş bacayı sarmış yorumu yapabilmek için soruya çökmesi de ayrı ilginç
Dayı ne alaka ay şu an sinirlerim tepeme bindi
Doğru duydun. Dayım
Babam yok , şükür.
Babamın dolduramadığı bela ve baslı kontenjanını dayım dolduruyor
Geç bile kalmışsın
Cevap
37Cevap
Çok net bir şekilde herkesin içinde sen kimsin diyeceksin.
Ya da yine herkesin içinde sanane diyeceksin.
Karışınca iplemeyeceksin sallamayacaksin.
Annenede söyleyeceksin bir daha karışırsa bunu bozarım o kim oluyor diyeceksin
Kuzum bir daha sana karşı bu tarz kelimeler kullandığında senin artık 30 yaşında bir kadın olduğunu ve nerde nasıl giyinmesi gerektiğini gayet iyi bildiğini ve bunu bu yaşta başkasından öğrenmene gerek olmadığını belirtmelisin sen bir şeyler söylemedikçe insanlar seni anlayamaz
Kocaman kadınsın laf ettiriyorsan kendine sende kabahat
dayın ne karışıyor? ben şahsen dayı bana babam müdahele etmiyor der ve ağzını kapatırdım
Babam yok … o yüzden.. kontenjan dolduruyor dayım
Haddini bildir tabi ki 30 yaşın üzerinde bir insansın neyin ne olduğunun farkındasın karışamaz kimse bu saatten sonra. Hem dayın ne alaka onu anlamadım.
Ne hakla karışıyor onu da anlamış değilim de.. bence bir şey deseniz de sizi anlamayacaktır. En iyisi umursamayın
ver bi kere cevabını sustur bak bakalım bir daha karışabiliyor mu
Haddini bildir, çenesini kapat. Akraba terörü...
Söz hakkı verme. Sustur ya da bildiğini oku ne derse desin
Sesini kes dayıcığım, işine gücüne bak, karışma diye alenen dile getirilebilir
Bi iki kere okkali laf sok o zaman bulaşmaz birde samimiyetini azalt
Bunu ciddi bir tonajda dile getirip asla taviz vermeyeceğinizi ifade etmelsiniz
Fazlasıyla bildirmelisin hatta yerin dibine sokmalısın. O kim oluyor?
Sen sesini çıkarmazsan yakında herşeyine karışır. En iyisimi fazla kırmadan yavaştan terslemen
Öncelikle tek başınayken konuş durumu izah et. Bu durumdan hoşlanmadığını söyle. Devam ediyorsa ve herkesin içinde hala devam ediyorsa karışmaya, lafını söyle kalsın ortada.
bildirmelisin tabi ki. her şeyden önce gayet olgun bi kadınsın ve özgür bir iradeye sahipsin. anne baba bile kabul edilemezken dayı ne alaka? kesinlikle haddini bildir
Akraba ilişkiniz nasıl bilmiyorum ama baban ya da annen bile sana 31 yaşında bir kadınsan yorum yapma hakkına sahip değiller. Eger aranız iyiyse takma boş ver he de geç değilse de gerekli cevabı vermen gerektiğini düşünüyorum
Dayının sende gözü yoksa bende hiç bir şey bilmiyorum..
Ailenle yaşıyorsan buna maruz kalırsın. Düzgün bir üslupla belirt
Sadece annemle yaşıyorum
Merhaba
Dayın sadece sanamı karışıyor peki
Herkese karışıyor …
Senin benim hakkımda karar vereceğin , yönlendirme yapacağın yaşı geçtim , seni kırmak da istemiyorum ama artık yeter
Haddini bildir kaç yaşına geldim artık yetişkinim sen benim annem misin babam mısın de
Sen kimsin senin bana laf söylemeye hakkın mı var ulan de
Ben onların yanında düzgün giyinmeyi tercih ediyorum. Boş yere başım ağrıyor sonra
30 yaşımı geçtim dayı. Gölge etme başka ihsan istemem de.
Eski insanlara laf anlatmak kadar beni benden bezdiren bişey yok. Duymazlıktan gel kafana göre takıl
Bence yerini bildirmen lazim 30 yasindayim ne giyip giymecegime kendim karar verebilirim diyebilirsin
Yok bildirmemelisin o da konusmalı gıdı gıdı diycen ki bak dayı senin gelenin geçenenini bi saydırcan bi saydırcan üf hak etmiş zaten
Dayı nedir ya sapıkları
Biliyor musun tüm 7 ceddim chp li ama dayım koca sülalemdeki tek akpli kişi. Yeminle utanıyorum. Şaka değil..
Sadece bana değil anneme de karışıyor giyimine.
Ekonomik özgürlüğünle, dayının karışmasının bağlantısını çözemedim..
Yaani bizim ulkede bu durumlar boyle isliyo eger bi kadin elinde parasi varaa ezilmiyo ama yoksa ezilmeye mahkum bu anlatilmaya calisilmis
umursamicaksın yüz cevireceksin bir şey demene gerek yok
Anneni babani gectim Dayinin karişmasi tuhaf
30 yaşına gelmişsin karışamaz
Sen geç kalmışsın bence Hasan tahsin İzmir'de yunanlara o ilk kurşunu atmasaydı belki de izmiri alamayacaktık, o ilk kurşunu atmalısın
Tersliyeceksin aklını başına alacak
Kes sesini de daha konuşmaz
Saygı duyması gerekir
🙊❤🤩🌺🤩💐
Sana ne diyemiyor musun
Diyorum manyak anlamıyor..
bu karışma baskısı ben 14 yaşımdan beri sürüyor … yıllarrr yıllar geçti 31 oldum , şu an 32 ye bastım hatta. Ama aynı tasss aynııı hamammm bezdim
Bence bildir artık cocuk degilsin
dolaylı yoldan bildirmelisin
Bu seni alakadar etmez de geç
Bir şekilde net konuş
Bence net olman yeterli olur
yanii karışması çok saçma bide kaç yaşındasın
Bu dayılar niye böyle
saçmalık abartılı değilse giyim
madem oyle bunu dayina daha sert bir dille anlat
dayin ne alaka?
istersen çocuk ol dayın yine karışamaz
Tabii ki de
Olmaz gerekeni uygun şekil de söylemelisin
Haddini bildir ama kızdırmadan 😂
Onun ağzına kürekle vur
Haddini bildir en güzeli
Din çok şey hakediyor
Çok mu açık giyiniyorsun
Evlen karışmasın
Erkek milleti ile yine evleneceğim.
Yani ben burada bir çözüm göremedim.
Sen bana diyorsun ki ‘ soğukta donarak mı ölmek istersin? Yoksa yanarak ölmek mi istersin? ‘
Evlen ya da bekar kal demek ölümden ölüm beğen demen.
Hahaha evlilikten o kadar uzağım diyorsun yani süper mantığını kullanan insan evlenmez zaten
eşinmi?
Dayım.
karışıyor ama senın ıçındır ya dertleşmek ıstermısın
Benim için mi?
Ondan böyle bir şey isteyen mi var
evet
Ben özgürlüğümü istiyorum
haklısın hadsızlık evet
çok çok çok haklısın herkes hadını bılmelı
Ona ne oluyor
Etkileniyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?