Kocam evdeyken eve kız arkadaşımı çağırmam diyor haklı mı?

Kız kuzenim 2 yıllık evli banada hep şunu der

" 2 yıllık evliyim eşim evdeyken eve bı kere bile kız arkadaşımı çağırıpta çay icmem. Benim eşim benim kız arkadaşlarımı bile bilmez. Yüzlerini bile bilmez. Yapacak olan yapar deme gözünün önünde olanla daha kolay yapar. Kız arkadaşın eve girip çıktıkça illaki kocanlada samimi olucak gülmeler şakalaşmalar derken olan olur. her şey böyle böyle başlar zaten. Ruhun duymaz valla. Bakıyorum bazı kadınlara adam salonda oturuyor , kadında eve toplamış arkadaşlarını mutfakta kahve içiyorlar , soruyorum sana bu adam hicmi bakmiyodur o kadınlara , uyanık olun uyanık dedi
Kocam evdeyken eve kız arkadaşımı çağırmam diyor haklı mı?
Cevapla