Kocam evdeyken eve kız arkadaşımı çağırmam diyor haklı mı?

Kız kuzenim 2 yıllık evli ve hep şunu der

" Ben kocam evdeyken eve kız arkadaşımı çağırıpta çay kahve icmem. kimseyi tepsiyle sunamam. Yapan her şekilde yapar deme gözünün önünde olanla daha çok yapar. 3. Kişi eve girip çıktıkça illaki eşimle samimide olucaklar yavaş yavaş gülmeler şakalaşmalar başlar o işler boyle böyle başlıyor zaten. Eşim işteyken arkadaşım gelir oturur eşim gelmeden gider. Şimdiki kadınlar kocası evdeyken eve dolduruyor kız arkadaşlarini sonrada vay efendim aldatıldım diyorlar dedi.
Kocam evdeyken eve kız arkadaşımı çağırmam diyor haklı mı?
Cevapla