AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Ablacım sen 17 18 yaşında mısın ya Allah gerçekten dert vermesin başka ne dertler var en büyük derdim bu olsa keşke
Aynısı... İleride ailen seninle olmayacak, o zamana kadar katlanman lazım. Benimkiler de öyle maalesef. Ben de zor dayanıyorum ama başka çare yok
Guzel Kardeşim o yüzden evlenmek lazım yuva kurmak aile kurmak gerek çünkü insanın ömrü boyunca annesi ve babası olmayacak yanında
Öyle evet
Babam bana hep '' benim evimde benim kurallarıma uymalısın, kendi evin olunca kendi kurallarını koyarsın'' derdi. 😂😂
Kendi kendine kurma kafanda sen daha önemlisindir masayla bir mi tutacaksın kendini
bir tek bu olay degilki işte hepsi birikiyor insanin omuzlarına yük oluyor
Önce kendine değer ver
değersiz hissetmiyorum, hissettiriliyorum
Yok sen kendin öyle düşünüyorsun
düşünüyorum evet, hissettirildiğim için. İnsan durduk yere böyle hisseder mi
Alıngan insan hisseder
Ben kafamda kuruyorum kimsenin suçu yok evet doğrusun
Evlat bu yaa kim eşya gibi görür
Aileler çocuklarını yönetmek istiyor genel olarak
Her aile bir değil bu yüzden aileleri direk kötülemek de olmaz fakat çoğu psikopat gibi
Aileyle yaşamak başlı başına problem zaten, hele de baskıcı bir aileyse
Evet şu an zor geliyor ama ayrılınca çok özliceksin
Bence sen ergensin o yüzden bunkadar zor gelmiştir bu durum 💖
Sevgilin varsa evlen git hayatını kurtar ya da üniversite tek çözüm yolu bunlar maalesef aile evi bi ızdırap
Evlenmekte sıkıntı, bir sürü boşanan var
Çok şükür yanlız yaşıyorum baya rahat
Allah bana da nasip etsin
Amin valla mesleğe başladım başta ile tayin oldum öyle başladı baya güzelmiş 🤣
Herşeye karşılar ağa her şey benim dediğim gibi olacak kafasındalar bi yaştan sonra sarmıyor
öyle. nasil olacak bilmiyorum artık
Bekar evine çıkacaksın yaşınız kaçtır
benimle geleceklermiş öyle bir şey olursa. Şehir dışına gitme durumum vardı istemedigimi soyledim ağzımla beni umursamadilar bile. Olmasın diye dua ettim çok şükür olmadı
Senin silen çok mu baskıcı kısıtlayıcı
maalesef
En çok baskı veren kim oluyor
Asıl sorun seni insan yerine koymamaları
evet öyle
Maalesef bu ülkede bu tür şeyler çok, onlara masraf olmasın diye sadece boyamayı düşünmüşsün onlar da AA çok iyi olur demesi gerekirdi
demezler hep onların istediği olacak benim istediklerimin hiç bir önemi yok ki. Şehir dışına gitme durumum vardı benimle geleceklerini soylediler ağzımla istemedigimi söyledim insan gurur yapar bir şey der sanki ben yokum gibi plan yapmaya devam ettiler hayretle izledim olayı çok şükür olmadi olmasın diye dua ettim onlar öyle yapinca
Peki bir tek sana mı öyle davranıyorlar
İstersen burdan yazmaya bilirsin
hayır tüm kardeşlerime böyleler. Abim şehir dışına gidecekti 30 lu yaşlarda düşünün babami ilk defa öyle gördüm kıpkırmızı oldu gidecek diye resmen soka girdi. Sanki biz köleyiz dizlerinin dibinde oturmaliyiz gibiler
Sizleri kendi kişisel evcil hayvanları olarak görüyor
bende öyle düşünmeye başladım. Annem abime yine yardımcı oluyor gitsin diye çabalıyor babamdan uzaklastirmak için ama bana hayır. Tam tersi istiyor ki biz kız ile gidelim, oğlan rahat etsin. Babamın baskısından kurtulsun diye beni ateşe atmaya çalışıyor farkındayım ama o ateşe girmeyi düşünmüyorum
İşte annen gibi düşünen ve hareket edenler yüzünden "erkek" egemen toplum devam edecek
İsterseniz mesaj kısmına da yazabilirsiniz
narinden pay biçelim işte bu topraklarda kız çocuklarının değeri budur
Aksini nadir görürsünüz
Biliyorum o yüzden de o zihniyete karşı mücadele ediyorum
coğrafya kaderindir. Türkiyede doğmak istemezdim
Aslında dünyanın her yerinde bu var
ama beraberinde bireysellikde var birbirini nötrlüyor aile zaten bizim kadar kıymetli de değil
Aile bağları hemen hemen her yerde var sadece bireysel tercihler bunun dışında
Ne zoru be aile her şeydir
Elin oğlunun kahrını çekmek ona 24 saat ful hizmet etmek ve kendini ona ezdirmek daha mı iyi sence?
Aynı durumlari yaşıyor olmamız üzücü
Maalesef bende eve fazla geliyorum...
Sene 2024 ama zihniyet taş devri
Aile evinde yaşmak zor değil ki
O kadar haklısın ki...
Belirli bir yaştan sonra aileyle olmuyor
Bazı aileler çok garip ya niye böyleler cifden
Oyleler bazıları ne yazikki
Çünkü yuvadan uçma vakti geldi
Aile evi bi yere kadar ya
Biri bul evlen o zaman
Çünkü herkes sorunlu olur
Kariyer yapmaktan başka çaren yok kuzum
belli bir yaştan sonra zor maalesef
Bir evin değeri karanlık ortaya çıkınca anlaşılır
İnan bana çok daha büyük dertleri var insanların
Kendi işini yapana kadar mecbursun
Aile evinde yaşamanın bedeli
Bir kadın için zor falan değil
üzüldüm haksızlık etmişler sana
Senin neyseki odan var ben kardeşimle kalıyorum
Daha iyi değil mi
@İnatçıbirkoç neresi iyi be gece gece birbirimizi itiyoruz yataktan ayağı bazen ağzıma geliyor ooo daha neler ve o ders çalışınca ben yatıyorum ışık açık bir sürü şey var
Aynı yatakta mı yuh yaa :)
bende yıllarca kardeşimle birlikte kaldım üstelik oda bile değildi oturma odasında kalirdik
Anladım kötü durum şimdi nasıl kalıyorsun devam mı
@inatcibirkoc öyle yatak çift kişilik hdhdhhd
İşte bak level atlamışsin bir iki yıl sonra masayı boyatmana karışmazlwr
🤣🤣🤣
sorunu masa olarak görüyorsan çok yazık zaten sana
Hayır ya espiri yaptım gül diye mesela benimkiler masa boyatmak istesem izin verir ama yinede eksik çok şey var aile bu. Bazen kararlarına saygı gösterir bazen göstermez bazen seni insan yerine bile katmws. duygulwrini düşünmez ama biliyor musun gece boyu ağlamaya değmiyor. Eskiden en küçük şeyde ağlardım ama artık gözyaşlarıma yazık ettiğimi anladımm umarım sende bir an önce anlarsin
Benimkiler de öyle daha beter hatta
Kendine ait odan varsa bir nebzede olsa daha iyi olur
Neler yapıyorlar ki
Olsa ne olacak odanın kapısını kapatmam yasak
Neden ki o
burcun ne bebis
Heves kırmayı seviyorlar benim ailemde böyle
çalışıp para kazan yenisini al diye kızmışlardır
Onlar yokken boya gitsin
Kütüphaneye giderim ben yakınsa sende git
boş ver o zaman gel evlenelim 🤭
Ne ya*şak adamsıniz siz ya.
Sağol varım o senin ya.. aklığın 😂
Hayırdır la ne oldu hu arada garketmeden ananı mı s... m kusura bakma 😂
Çok haklisin hem de aşırı
ay tek çare kendine bi odalı ev tut yaşa
nasıl yapacagimki inan yapılacak bir aile değil
Evlen ailenden kurtul
yakinda o bo.. yemem umarım
Kac yasindasin
22
Okuyormusun ne yapiyorsun
Her aile böyle sadece seninkiler değil sakin ol
Bir süre sonra göze batıyorsun artık anlıyorum
çünkü onların evi
Aile evi eziyet ag
ailesinden uzaklasmak için evlenen kızları elestirmiyorum artık anlıyorum
O da pek elle tutulur bişey değil, iki ucu bklu değnek oluyor maalesef
inan yanlışda değilmiş onu anladım. insan çaresiz kalınca yapar
son çare olarak belki düşünülebilir haricinde eğitimini tamamlayıp kendi ayaklarının üzerinde durup sırf aile evinden kurtulmak için evlendiğin bir adama ömür boyu katlanmak zorunda kalmazsın
Zor kanki
Ruh halim