Çok şükür Allah annemin cezasını verdi ve acımasızca öldü, neden mi diyorum?

annem bi ara babamın telefonunda kadının birinin mesajını görüyor cahil olduğu için bize gösteriyor bende okula gidiyom işte. sonra tartışıyor falan babamla neyse bana da daha 17 yaşımda falanım ne yapacağız diyor. bende yani o kafayla ne diyeyim anne en kötü köye gideriz hem herkes orada dedim. okul dedi orada tamamlarım dedim. yani ne bileyim normal ahlaklı kendini bile namuslu insan ayrılır di mi öyle mesaj gördükten sonra.
sonra ne oldu bilmiyorum bişi oldu annem her zamanki gibi akrabalarını arıyordu. baktım benden bahsediyor bak grouyor musun bizi ayırmaya çalışıyor diye. şok oldum içimi görseniz kalbimin taşlaştığı anı görseniz.
Allah öbür tarafta yakanı bırakmasın inşallah. karkaterimi zedelediğin için..
domuz olduğunu biliyordum bu kadarda değildi
Çok şükür Allah annemin cezasını verdi ve acımasızca öldü, neden mi diyorum?
Cevapla