Kardeşlerimi dövdüm çok pişmanım ne yapacam?

2 erkek kardeşim var biri 16 diğeri 14 , biri 10. sinif diğeri 8. sinif LGS yılında ders çalışın diyorum çünkü sıkıntıdan sürekli sorun açıp kavga ediolar , beni okuldan çıkarın okul okumak istemiyorum diyorlar , oysa dışarıdaki iş ortamı istismara açık bir ortam ve ben kardeşlerimin böyle olmasını istemiyorum, çok fena dövdüm biseyleri ciddiye alsınlar diye , şu an bana bakıp hâlâ gülüyorlar ben de üzülüyorum benim elim ağrıyorsa onların nasıl canı yanmıştır kim bilir, ama konuşuyorum boş belki gözlerini korkutsam hayattı ciddiye alırlar diyorum (bu arada 14 yaşındaki sürekli teknolojik aletleri kırıyor,16 yaşındaki de hattı faturalı yapıp borç yapmiş düzgünce anlatıyorum evvelsi gün yine aynılar , teknolojiden uzak tutuyorum birbirini bogazliyorlar)
Kardeşlerimi dövdüm çok pişmanım ne yapacam?
Cevapla