Benim ki Antep Allahım ne kadar pasaklı görgüsüz yobaz varsa toplanmış gibi iyilerde var ama devede kulak misali o kadar az ki memleket berbat ve inanılmaz pahalı doğuya göre
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Asla demek istemem ama Mersin Antalya tarafı olabilir gadası
Neden peki
Doğu kesinlikle kürt popülasyon fazla olduğu şehirler ilgimi çekmiyor örneğin Mardin Diyarbakır falan.
Saygı duymak zorundasın zaten
Bı sus @mk ergeni 😂
Vdgbfjbgnb vatansız kürt
Türküm malmisin 😂😂
Bfghghbfbv ironi yapıyorum inşallah anlamışsındır
Hahaha Gaziantepte yaşayan birisi olarak, üzülerek katılıyorum 🙂
Yok ya üzülme iyiler de var
Nedense ben denk gelemedim hiç
Yok ya devede kulak kadar az olsa da var ama çoğunlukla anlattığım gibiler
Bu şehirde yaşamayı sevmiyorum gerçekten
Başka bir yere git olmaz mı
İnşallah ilerde olacak
Umarım hakkında hayırlısı olsun
Günaydoğu anadolu bölgesi çok sıcak orada yaşayamam herhalde
Asla demem ama Ardahan soğuk ve karasal oluşu ile beni korkutan bir il 🥶
İzmir'de yaşıyorum ve soruna cevap İzmir diyorum lanet bir yer
Denize kıyısı olmayan bir yerde yaşayabileceğimi sanmıyorum
Sanırım haklısın sen nerdesin şu an peki olduğun yer nasıl
Adanadayım burada kötü ama Antep kadar değil
Ne yapıyorsun ki şehir şehir dolaşıyorsun
Asker çocuğuyum bir çok ili gördüm ama şu an Adanadayım atandım
Anladım iyi bakalım
Hatay full Suriyeli kaynıyor
Bı de Diyarbakır insanı da iyi değildir
Mardin de aynı şekilde hep kavga çıkarıyorlar
Ama Adanalılar kraldır
Ayyy en en en en kötüsü Ardahan Kars Hatay bile daha iyi
Bence sen ülkeyi sevmiyorsun 😂
En çok Ardahan Çıldır onun dışındakiler eh ama Ardahanlılardan ve Ardahandan nefret ederim
Neden yaa
Çok ahlaksız insanlar çünkü her gelenle beraber oluyorlar alkol tavan gıcık gıcık hareketler
Yoksa exsin mi oraliydi 😂
Nereden bildin
Allah'ın cezası umarım hayatı şu an çok kötüdür ve ileride daha kötü olur
Surdan anladım çok öfkelisin ardahanlilara karşı yani bu kadarı normal değil ancak bir erkek bu kadar nefret ettirir bir ilden
güneydoğu anadolu, doğu anadolu ve İstanbul
Peki neden
ilk ikisi insanları, iklimi, kültürü yüzünden İstanbul ise kalabalık, kaos.
Peki sen nerelisin de kültürü ters düşüyor sana
Asla demem ya ülkemizin heryeri başka laf etmem.
Kesinlikle ama bazı illerin insanı görüşlerine çok ters kalır onlarla yapamam dersin ya ondan bahsediyorum
Evet o ınsanlardan çoğu yerde olabiliyor. Bazen sinirlenmemek elde değil.
İşte bende öyle olan il Antep
Anladım
İzmir, çok yorucu geliyor bana.
doğuda asla yaşayamazdım
Konya
Katılıyorum
Doğu illeri
Neden
Yobazlık ve tehlike fazla
Tehlike arıyorsan Akdeniz derim şekerim 😄
Yanlıyorsun derim ben de tatlım
Adana tüm akdenizi batırır derim şekerim 😄 bilgin yoksa konuşma lütfen
Bilgim olduğu için konuşuyorum. Terörün olduğu yerler en tehlikeli yerler en çok da kadınlar için. Adana tüm Akdeniz’i batırırsa neden tehlike arıyorsan Akdeniz diyorsun? Kendinle çelişiyorsun.
Mersin çok mu düzgün @mk
Gece kraliçesi mısın nesin kim bilir Konya'nın hangi köyün de doğdun da gelip kendini batılı sanıyorsun 😂
Hiç bir şey de bilmiyorsun şekerim babam askerdi ve çoğu zaman doğudaydik ama batıda daha çok sorun yaşıyorduk neye göre bir asker çocuğu hem de kız sana akdeniz illeri doğudan daha tehlikelidir diyor ama yine de sen bilirsin 😂
Türkiye
Keşke 😄
Cidden yaşanılacak biryer değil bağlayıcı şeyler olmasa 1 dk düşünmem ama sen yapabilirsin yurt dışı
Yapamam para yok 😅
Hiç kenarda köşede yok mu 😄
Yurt dışına çıkacak kadar değil 😄
Para olsaydi eğer bağlayan bir şey yokmuydu?
Hayır
Hadi ya anne baba vs falan
Yılda bir kaç ay görmem pek sorun değil zaten ayrı yaşıyorum
Hmm anladım niye ayrisiniz ki
Atandım başka ile o yüzden
Anladım
Soru dışına çıktım kusura bakma ama konuştuğun için teşekkür ederim
Sorun değil rica ederim 😊
Bende hep böyle gülersin inşallah
Antep'e yaşarım ben
Nasıl ya 4 yılım geçti pişmanlık resmen
Tatlılar yemekleri güzeldir
Ve şiveleri var
İnan sadece yemekleri güzel gerisi beddua sebebi
Sen nerelisin?
Kayseri
Güzel
Sen
Suriyeliyim
Ordaki Türklerdensin o zaman
Önemi var mı sence
Hayır yanlış anladıysan özür dilerim 😔
Yok anladım seni, evet türkmenim
Suriye'de hâlâ Türkçe konuşan kaldı mı hep merak etmisimdir
Evet var bizim köyler Türkçe konuşur ve anteple aynı şive var.
Evet zaten Antep'te bayağı halep kültürü var sivenin de yakın olması muhtemel orada mi yaşıyorsun
Hayır avrupada yaşıyorum.
Ne güzel ya
Sen nerde yaşıyorsun?
Adana da atandım oraya
öğretmen misin
Evet
Ne güzel mesleğin
Teşekkür ederim bende çok seviyorum işimi
Ama çocuklar zor be hepsi ayrı bi dert
Öyle ama sevince zor gelmiyor
Ne güzel, hayatında başarılar dilerim.
Teşekkürler 🙏
anadolu pişmanlıktır.
Haklısın bir Kayserili olarak hak veriyorum 😄
7 yıl orada yaşamış biri olarak lanet ederim.
Bende sevmem ama iyilerinide göz ardı etme 😊
göz ardı etmeyip ne yapayım? hayır duası mı edelim? )
Ahahahahah yok canım öyle demedim
peki peki :) sen nası ldersen
Doğu tarafı.
Peki neden
Çok kötü olaylar oluyor oralarda..
Batı da hiç olmuyor mu 😄
Ya her yerde oluyor ama Doğu tarafı en çok olan bölge.
Şırnak
Neden peki
Kesinlikle Rize
Nedenn
Sevemedim
batman rize giresun
Neden
Antep Urfa
Urfayı bilmem ama Antep net yani berbat bir zihniyetteler
Urfa daha beteri
Urfa da arkadaşım çalışıyor pek şikayetçi değil ama ben de Antep'te ki arkadaşım da Antebin daha beter olduğunu düşünüyoruz