Buna asla izin vermem sonuna kadar arkadaşlarımı savunurum
Kimse yanımda konuşamaz
Kimse yanımda konuşamaz
Arkadaşım diyeceğim şahsın benim için güvenilir ve sadık biri olduğundan emin olmam gerek. Çok katakulliler, dönen dolaplar görüyoruz ortamlarda, gıyaplarda, danışıklı sallamalarda.. Herkes birbirinin yancısı, dalkavuğu, ajanı modunda geziyor. Durum derin, kimseyi bedavaya savunmam.
Söyletmem, lisede arkadaşıma çıkışmaya çalıştılar ben üstlendim söylediklerini dayak yedim. Zaten bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar arkadaşım var onları da kimseye ezdirmem
Yürek yemiş olması lazım.
😘♥️
Oh nasıl iyi geldi be 😄
Mikrop muamelesi yap bana :D hastayım dsjjs
Geçmiş olsun çiçeğim
çok lanet bir şey ya grip
Evet fena 😔
Hayır tabi ki de ben varken kimse arkadaşıma kötü söz söyleyemez. ama arkadaşım tutup da başkasının dedikodusunu saklıyorsa ya da aynı şekilde bana destek çıkmıyorsa. ya da yanımda olmuyorsa silerim.
<3 🙏
Cevap
10Cevap
Laf atamazsın diyip kimseye ağızlık takamam ama cevabını da veririm konuşuyorsa kaçıp gidemez yüzleşecek sebebini söyleyecek boş konuşuyorsa da susmayı öğrenecek
Ben bilenler bilir
Hamsiyi tavada, mermiyi havada severim
Ona gore davranirlar, konusurlar
arkadaşımda yanimdaysa beraber dümdüz söveriz hatta ama arkasindan laf ettirmem
Arkadaşım yok ama olsaydı asla kötü söz söyletmezdim.
Adamın popon kan alırım nereye söylüyor
Beni tanıyolarsa söylemezler bence
Elbette söyleyebilirler (dayak garantili)
Söylense de tepkimi gösterir sustururum
Eceline susayan söyler
Soyleyemezler
Kafa göz girerim.
Söyleyemezler
Sustururum
Sıkar
Hayırdır sjsjs 😤
Hayır
Arkadaşımı ezdirmem.
Söyletmem kesinlikle
Hayır söyleyemezler
Eskidendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?