Arkadaşlae lütfen cevap yazın kendimi çok kötü hissediyorum?

Lütfen okuyun farklı düşüncelere ihtiyacım var Yazıcağım şey uzun önceden okuduğunuz için teşekkürler öncelikle benim üç kişilik bir arkadaş grubum var bir arkadaşıma a birinede b diyorum öyle anlatıcam ben a ile aynı sınıftaydım ve yakındık b ilede farklı sınıftaydık ama her teneffüste yanımızdaydo sonra sınıflar değişti alan seçimi için a ile ayrıldım b ile oldum aynı sınıfta a da üst katta çok gelemiypr yanımıza bu b de kendi sınıfından bizim bilmediğimiz bir ortam yapmış bu seferde o ortamıyla farklı sınıfta ve her teneffis o ortamla takılıyor ben varken ve yanımda durmadan sizi çok özledim keşke birlikte olsak diyip duruyor gerçekten kendimi çok dışlanmış hissediyorum ve sınıfta tek b arkadaşımı tanıyprum yaz tatilinde çok değişmiş davranışları napıcam eskiden konuşacak konularımız bitmiyordu şimdi sadece suskun suskun duruyoruz kendimi ona karşı yetersiz ve kötü bir arkadaş gibi hissediyorum okullar açıldığından beri ağlıyorum annemlerede anlatmak istemiyorum dalga geçmelernden korktuğum için bir yorumunuz bana çok yardımcı olur çünkü gerçekten çok mutsuz hissediyorum sanki üstümden kamyon geçmiş gibi
Arkadaşlae lütfen cevap yazın kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla