Lütfen dalga geçmeyin ve objektif olun biraz içimi dökmek istedim?

Ben küçüklüğümden beri evde oluşan tüm sorunları çözme olarak biliniyorum sürekli bir şey olsa akla ilk grlen isim ben oluyorum ve ben bu durumdan bıktım annemler diğer çocuklarını iyi yetiştiricek diye beni resmen kullanıyo çocuklara kırtasiye alışverişini gidip ben yapıyorum evde bir şey olsa hemen beni yolluyolar kargo iadesi olsa beni yolluyolar alışverişi ben yapıyorum bir şey kaybolsa ben buluyorum temizliği ben yapıyorjm anne ve baba burada sadece anne yemek yapar bulaşığı atar baba da işe gidip gelir ama evdeki tüm sorumluluklardsn ben sorunluyum gerçekten o kdar çok sıkıldım ki aklına gelemicdk kadar sorumluluğun sahibi benim ben çocukluğumu yaşayamadım Büyük kardeş değilim benden bi büyül abim var evin tek mkzk olmama rapmen kıymetim biliniyor evde telefonldı bozukda hadi ben bilmiyorum yap şunu diyip slaak rolüne yatıyolar yapmayınca da bıktım deyince de saçma canım senin de gönlün büyüyo iki bir şry yaptırıyoruz diye nankörlükleri tutuyo Bazen diyorum keşke ben de canım olsam keşke ben de beyinsiz olsam diyorum halam bile işkerini bana yaptırıyor 3 çocuğu var 2si evli biri bekar a
Güncellemeler
1 yıl
ama onun öocukları yapmıyor herkes her işi benden bekliyor Bazen diyorum benim işimi kim yapıcak ben kime güvenicem ben kime yaslanıcam benim yorgunuğumy kim alıcak benim psikolojim kaldırmıyot artık ben sandıkları kadar güçlü biri değilim çok kafaya takıyorum çok fazla düşünüyorum ilaç kullanıyorum
Lütfen dalga geçmeyin ve objektif olun biraz içimi dökmek istedim?
Cevapla