Otobüse bindim otobüs şoförü bana karşi çok kibar ve ilgili davrandi. Neden olabilir?

Herkes biliyor ki genelde disarda kaba saba kendini bi sey sanmis kişilerle karsilasiriz hatta cogu zaman kaba saba adamlarla bana yardimci olup ayakta olsugum icin minik uyarilarda bulunmasi şaşirtti.
Otobüse bindim otobüs şoförü bana karşi çok kibar ve ilgili davrandi. Neden olabilir?
Cevapla