Babam sapık zihniyetli iğrenç biri onu sevmiyorum beddua ediyorum ama kendimi kötü evlat gibi hissediyorum napmaliyim😞?

Bazen ölmesi için beddua ediyorum ama sonra üzülüyorum ancak gerçekten hakediyor , beni küçükken geceleri yanima gelip taciz ediyordu felan daha da kötü şeyler var da anlatamam ama beddua edince kendimi kötü evlat gibi hissediyorum 😞 onu gerçekten sevmiyorum ztn o da beni sevmiyor sadece maddi olarak destek olan biri yani bu arada inanmayanlar olacaktır ama keşke şaka olsa asla değil ztn böyle bir şey üzerinden bunu uyduracak değilim

Babam sapık zihniyetli iğrenç biri onu sevmiyorum beddua ediyorum ama kendimi kötü evlat gibi hissediyorum napmaliyim😞?
Cevapla