Sizce evi boşaltıp annemin yanınamı geçmeliyim?

Eşimle boşandıktan sonra ben evi kullanmaya devam ettim tek başıma bir süre işsiz kaldım 3 ay kira ödeyemedim iştende çıkarıldım bu hafta iyice düzenim alt üst oldu tam bi kızla tanıştım her şey çok güzelleşmeye başladı onla da ayrıldık kendince haklı sebepleri vardı şimdi son durum psikolojim yerlerde uyuşturucuya başladım üstüm başım şu an pislik içinde kokuyorum resmen sigara alıcak para bile kalmayınca çıktım evden ulan hayata bak ben hiç böyle biri değildim şeklim şemalim yerindeydi vay be.
karttaki son parayla otobüse bindim annemin yanına geldim acaba evi boşaltıp annemlemi yaşasam en azından bir süre kira fatura derdi olmadan bir işe girip toparlarım kendimi ama bu seferde ilerde nasıl ev bulucam diye düşünüyorum
Sizce evi boşaltıp annemin yanınamı geçmeliyim?
Cevapla