Eşimle boşandıktan sonra ben evi kullanmaya devam ettim tek başıma bir süre işsiz kaldım 3 ay kira ödeyemedim iştende çıkarıldım bu hafta iyice düzenim alt üst oldu tam bi kızla tanıştım her şey çok güzelleşmeye başladı onla da ayrıldık kendince haklı sebepleri vardı şimdi son durum psikolojim yerlerde uyuşturucuya başladım üstüm başım şu an pislik içinde kokuyorum resmen sigara alıcak para bile kalmayınca çıktım evden ulan hayata bak ben hiç böyle biri değildim şeklim şemalim yerindeydi vay be.
karttaki son parayla otobüse bindim annemin yanına geldim acaba evi boşaltıp annemlemi yaşasam en azından bir süre kira fatura derdi olmadan bir işe girip toparlarım kendimi ama bu seferde ilerde nasıl ev bulucam diye düşünüyorum
karttaki son parayla otobüse bindim annemin yanına geldim acaba evi boşaltıp annemlemi yaşasam en azından bir süre kira fatura derdi olmadan bir işe girip toparlarım kendimi ama bu seferde ilerde nasıl ev bulucam diye düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer