Eşimin ailesiyle aynı evde bir ömür yaşayamam.. Yaşlanırlar, bakıma muhtaç olurlar o zaman başımla beraber ama diğer türlü bir ömür ev ev üstüne olmaz..
En çok önem verdiğim şeylerden biri sevgi ve saygıdır.. Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı göstermek zorundadır.. Eşimin ailesinin bakıma muhtaç olmadığı zamanlarda ayrı ayrı evlerde yaşamasını tercih ederim.. Birbirimizin evine tatlı tatlı gidip gelelim.. Ama hastalık olur yaşlılık durumlarında tabiki de başımın üstünde yeri var.. Tatlı dil olduktan sonra kimsenin kimseye bir zararı olmaz.. Zaten o evde tencere kaynıyor hergün yemek yapılıyor.. Masaya bir iki tabak fazladan konulmasında bir sakınca yok bence.. Sadece bir yatak hazırlanacak onu da yapmak zor olmasa gerek.. Bir insanın duasını almak gibisi yok bence..
Vallahi sürekli bir fiil ben kabul etmem, ama herzaman gelip gidebilirler saygım var kalabilirlerde, hastalık durumunda elbette sürekli olabilir, ama değilse, olmaz sonuçta eşimle özel alanım olmalı, ben bazı zevklere önem veren biriyim bu yaşatmam lazım yaşamam lazım, kendi ailemde onun aileside, çok fazla dahil olmamalı, seninki benimki olayida olmamalı, en önemlisi bu zaten, bağı koparmadan kocanin da kadininda evliliği ve sorumluluğu bilmeside gerekiyor, sonuçta 2 kişilik hayat kuruluyor. Belki ben kocamı sartiyerle karşılamak istiyorum, mesala o yüzden olmaz, herzaman yani, 😂😂😂😂sonunda bir bomba illa patlatirim🤪
Şahsen ben evimi evlenmeden önce ayırırım çünkü mesafe her zaman iyidir aynı apartmanda bile olmayı istemem çünkü annem ve eşimin arasında kalmak istemem kalmam da onun için hastalık olmadığı sürece ayrı ayrı olmalarında fayda var çünkü neden aynı evdesin eşin yaptığına kaynana takacak bu safer eş diyecek ki annen benim yaptığım işi veya başka bir şey beğenmiyor diyecek ufaktan kıvılcım başlayacak kötü olmamak için biraz uzakta evlerin ayrı olması her zaman iyidir bu sefer anne de eş de mutlu mesut yaşarlar diye düşünüyorum ne eşin ne annen üzülsün hayatta her şeyi düşüneceksiniz helede bu zaman da
valla kalinirda huzur diye birsey olmaz ev üstüne ev olmaz demis bir atamiz onun sözünü dinleyin derim insan yeri geliyo kendi anne babasiyla gecinemiyo esinden de beklemesi hic uygun degil