3 senedir evliyim. Eşimin bir arkadaşı evlenmeyi düşünmeyen, hayatındaki kadınları başkalarıyla aldatmış biri. Eşim bana anlatmıştı bi ara. Sürekli ilişkileri evliliğe gideceği zaman ayrılıyor
Eşim bu arkadaşıyla görüşünce içim çok huzursuz oluyor. Aldatmaya özendirme, emrivaki yaptırmaya çalışır mı vs diye. Ama eşim yılda 2 - 3 kere görüşüyor. Bu düşüncelerimi söylediğimde ne alakası var ben aklı olan biriyim. Öyle bi şey yok. Diyelim oldu Her arkadaşımın hatta herkesin isteğine evet diyen biri değilim diyor.
Aslında eşimin görüşmemesini beklerim ben huzursuz oluyorum diye. Gideceği yeri söylüyor foto vs atıyor ama içim rahat olmuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer