Siz olsanız kafanıza takar mıydınız?

3 senedir evliyim. Eşimin bir arkadaşı evlenmeyi düşünmeyen, hayatındaki kadınları başkalarıyla aldatmış biri. Eşim bana anlatmıştı bi ara. Sürekli ilişkileri evliliğe gideceği zaman ayrılıyor

Eşim bu arkadaşıyla görüşünce içim çok huzursuz oluyor. Aldatmaya özendirme, emrivaki yaptırmaya çalışır mı vs diye. Ama eşim yılda 2 - 3 kere görüşüyor. Bu düşüncelerimi söylediğimde ne alakası var ben aklı olan biriyim. Öyle bi şey yok. Diyelim oldu Her arkadaşımın hatta herkesin isteğine evet diyen biri değilim diyor.

Aslında eşimin görüşmemesini beklerim ben huzursuz oluyorum diye. Gideceği yeri söylüyor foto vs atıyor ama içim rahat olmuyor.

Siz olsanız kafanıza takar mıydınız?
Cevapla