Eylül ayı hüzün ayı diyorlar, sizce öyle mi? Sararan yapraklar değişimin bir sembolü mü yoksa sonbahar hüznünün habercisi mi?

Eylül ayı hüzün ayı diyorlar? Sizce öyle mi? Sararan yapraklar, değişimin bir sembolü mü, yoksa sonbahar hüznünün habercisi mi gerçekten?

Eylül ayı hüzün ayı diyorlar, sizce öyle mi? Sararan yapraklar değişimin bir sembolü mü yoksa sonbahar hüznünün habercisi mi?
Cevapla