Merhaba ben 3 yildir evliyim ama bu aralar bir erkekle flört gibiyim tam da degilim gerçi. Yine de onunla konusmam aldatmaya girer mi? Sonuçta evliyim ben kocam var asigim bi tane flörtten nolacak diye düsünüyorum.
Bu sabah bahsettigim adam bana çiçek yollamis eve nasi götürücem bilemedim acaba kocama flörtüm oldugunu söylesem kizar mi? Böyle seyler avrupada yaygindir bence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
E herhalde yanlış
niyekineee
Kızmaz kocana söyle. Daha sonra kocanı ikna et 3. bitikte vakit geçirin.
Avrupa’da çok yaygın buna benzer ilişkiler 😎
Kocanın hakkına giriyorsun bunun vebalini iki tarafta da ödemeyensin haberin olsun
Tüh ya
Neyse cehenneme de odun lazım sonuçta değil mi? Böyle düşünün daha fazla yapın. Belki kocanız sizin sayenizde cennetlik olur
loll her koyun kendi bacagindan asilir herkesin yaptigi da kendine az okuyun
Allah öyle demiyor ama ne ile gelirseniz gelin bana kul hakkı ile gelmeyin diyor. Demek ki kul hakkının affı yok Allah katında, siz kendi bacağınızdan asılmaya devam edin
canım herkesin gunahi kendinedir ben kocama kotuluk yaptim diye o cennete gitmez
soyle kocana ne dıcek merak ettım nerede yasıyrsun bu arada
Ya ayrılırsa
ozele gel konusalm ıstersen senle sureklı ılgılenmek ısterım
kocam benle surekli ilgileniyo
Yani böyle işsiz güçsüz insanlar işte sallıyor böyle saçma sapan sorular çok yorum gelecek xper artacak diye beyniniz yokki sizin
Aslında sallama değil, yapmıyorsa bile bilinçaltındaki pislikleri burada açığa çıkarıyorlar. Onlar sakladığını eğlendiğini düşünsün
men ☕️
@TheBourty dogru bu arada i got some nasty thoughts ❌
A person doesn't ask imaginary questions for no reason, he asks questions because he wants to know the reaction, because he wants to know whether it is right or wrong. Sometimes he does it consciously, sometimes it comes as a subconscious thought and he thinks it's funny and most people think it's a joking question. But there is always a grain of truth
@TheBourty la ceviriyi kapat
Good luck
Demek ki eşiniz sizi ruhen ve bedenen mutlu edemiyor
Sizde bu eksiklikleri dışarıda arıyorsunuz
Kocana söyle bakalım boşar seni ama ilişki vs oldumu yakınlaşma filan
Sadece cicek gonderdi
Flört diyorsun konuşma flan neler oldu çiçek göndermekle flört olmaz ki şimdi
O zaman o da flörtleşsin bir kadınla
hayir o yapamaz ama ben yaparim kadinim
Her kadının içinde oro*s*puluk var diyorsun yani :)
Yok canim kadinlar cicektir ama ben bi orsp olabilirim 💜
Olabililirlik fazla bence.
yaaa yikildim
Flörtten bisey olmaz. Masum bence.
Sonunda benimle aynı düşünen biri. Flörtleşmenin masum olduğunu düşünüyorum
Kocan doyuramiyor herhalde seni
Ne açıdan?
Cinsel acidan
Harika bi kafa yapısı aşk yerine cinselliği düşünmeniz
O yuzden disarida adam ariyorsun
Belki duygusal açıdan eksikliğim vardır neden hemen cinselliğe çekiyosunuz?
Cinsellige donecek cunku
Katılmıyorum. Kocama aşığım ve cinsel hayatımız düzenli. Sadece başka biriyle flörtleşmek istedim
O. puluk derdindesin yani
Hayır ama siz her kadına o. puluk deme derdindesiniz
Yaptigin normal demi 😂
Bana göre normal. Size göre değilse biraz daha uygun bir tavırla yazarsanız sevinirim.
Yaptigin sey yanlis gelmez ki sana
god complex var bende
Boyle devam et bakalim
got it
Çalışıyor musun?
ahhhh bebeğim bana denk gelsen keşke 😘
Soyleyebiliyor musun gerçekten
yessir daha bu agiz neler soyle sokanzi olursun
Gel de inan
gorunmeyen seylere inanan millet buna niye inanmasin
Ben inanmıyorum inanlarla bol şans 😂 su soylediklerinin trol olduğunu anlamayan ahmaktir
yani bu tiplerden cok var ama
Aynen sende onlardan birisin ☺️
yessir nerden bildin kahin gibisin
Ayipsin bizde ağaç kabuğun da büyümedik 😂
vayyy agac kabugunda buyumek fena deyimmis
Aynen sende dene
Yok canım çok doğru
bence de kiz
bugun flört yarın fb olur dikkat et
FENERBAHCE💜💜💜
FENERBAHÇEEEE <3
AHAHAHAHWHWSBH
FQWFQWFWQ VER TELEGRAM VER :fWQF
SILDIM HACI
ınsta ver hacı fwqfwq
yok ben hanim kizim 🇬🇷
ver ne olacak benim kızım ol jıwqfqwf
QJSIWHSJWSJ boyle laflara dusmem maalesef daddy issuesum yok
karım olamazsın çünkü kocan var ama güzelim olabilirdin şapşip xdasd
kocam da yok hepsini salladim canim sikiliyo evde
keske tg olsa xd saf canın sıkılmazdı xdasd emin ol
yazsana bana
puanim yetmiyo
takip et ben yazayım
Avrupada derken?
Yabancı ünlülerde görüyoruz birbirlerini aldatıyolar ama çıkmaya devam ediyorlar
Onlar karaktersiz diye bizde mi olalım. Ayrıca biz niye batıya özenoyoruz ki? Bizim kendi adetlerimiz törelerimiz yok mu? Evli iken ister telefonda ister canlı biriyle buluşmak görüşmek ilişki yaşamak aldatmaya girer kardeşim. Normalleştiremezsin.
İslama göre birkaç kadınla evlenmeye müsade var müslüman biri olarak söylüyorum
Hep boylemiydin
Hayır
Eksiklik mi var hayatinda
Hayır sadece konuşmak istedim kocamı seviyorum
Pialates hocasiyim cok var boyle dilersen anlatirim
Başkasından bananeaq
Eksiklik var demem iliskinde
gidiyim de kocama soyleyim bari
ımkansız soylemen
yok sey dicem selam kocam bende biraz whoreness var tedavi olucam 100k atsana paparaya 💜
mantıklı