Arkadaş, aile veya herhangi bir sosyal grupta bulunmadığında yokluğunu fark eden bir çift göz mutlaka var mıdır?

Arkadaş, aile veya herhangi bir sosyal grupta bulunmadığında yokluğunu fark eden bir çift göz mutlaka var mıdır?

Hayır ben değilim olmak gibi bir derdim de yok zaten.. dikkat ve ilgi çekmeyi sevmiyorum hayatımda.. böyle sessiz sakin kalabalıktan uzak durmak iyidir
Kalitesiz kalabalıksa kaliteli yalnızlık olsun😎
Benim öyle çok farklı sosyal gruplarım yok ailem ve kardeşim dediğim dostlarım var o ortamlarda da aranırım nadir de olsa gidemediğim zamanlar bana video atarlar mutlaka geleneğimizdir ama soru biraz iddialı yani sürekli gözlerin aradığı falan 😂😂
Hahaha iste biraz süsledim sordum. Şimdi desem ki herkes her yere seni çağırır mı? Binlerce kez soruldu azıcık kelime oyunu ettim🤣🤣
Teşekkür ederiim.🙏🏻🙏🏻Algılayanda zeka meselesi esasında.😎
İyi geceler:)))
Ne demek efendim gerçekler😄😄😇
Rica ederiimm☺️☺️
Biraz öyleyimdir. Ortamda iş yapmaktan ve arkadaşları oldukça fazla güldüren birisi olduğum için çok davet ederler ama ben gidermiyim çoğunlukla hayır.
Seçilmem seçerimcilerdesin öyleyse😁😁
Haklısın herkesle aynı enerji yakalanmıyor.
Oyleyimdir ama nazar değiyor artık stabil takılmaya çalışıyorum 😌
Kem gözlere şiş😁
Değmesin🧿🧿
Tskrler sanada degmesin dikkat et nazar çok 😂
Yok ya sanmam değmez bana😂
Bende teşekkür ederim:))
Niye kalkanmi icat ettin 😂
Hayır 😁😁o kadar gözü olan yoktur da ondan.😂
Bende nazar az değmez diyosun bak şu an misal basım ağrıyor kim nazar etti bana 😂
Ahahah dün benim bu durum vardı ve iğnelerle günümü geçirdim böyle gülüyorum ama dün kötüydü🥲🥲
Bilinmezz kim etmiş:) Benim nazarım değmez o kesin😂
Geçmiş olsun ne oldu da sana bakım dinlen dinlen az yıpratma kendini söylemedin hiç hastayim diye
İşte ketumluk bendeki de aslında hasta değildim ani gelişen saçma bir durum. Teşekkür ederimmm.
Suanki hastalanmalar aşırı sıcak su kaybı minarel kaybı bol bol su için hatta suya hafif kaya tuzu atım mineral alın dikkat et kendine nazar ettirme kendine kizmiyim sana 😌
Tamamdır😎👍🏻
Anlaştık 😌
Tskrler 🌹 uyumamissin bugün
Rica ederim. Evet takıldım kaldım nette😁
Niye sendemi su haberlerdeki cocuklara sapıklık yapan ipsizlere sinir oldun
Evet illaki etkiliyor gündem😌
Beni sinir ediyor valla bana verseler kum torbasi yaparım onları nerdeeee
İblisin yandaşı böyleleri. Bin beterini yaşasınlar.
Amin hele şu 2 yaşındaki küçük kiza yapan 13-14 yaşındaki çocuklar bunların topluma yarari olmaz büyüdüğünde de zibidi olur zehirle gitsin bu nasıl bir dünya 12 yaşındaki çocuk sapik
Maalesef. Hayırsız zehir tipler.
Ben resmen bunlar yüzünden utanıyorum insanlıktan birde müslüman bunlar sözde müslüman valla benim elime vercekler adam ederim ben bunları
İl il demek istemem ötekileştirme olmasın ama o coğrafyalarda bu istismar olayları çok. Sürekli iç içe ve kabile gibi yaşam sürdüklerinden.
Anladım dedini yani zorla insanları ırkçı yapacaklar gibi hep orada oluyor nedense
Evet oralarda çok. İl ismi verince üstüne alıp duyar kasan çok ama gerçekler gün be gün ortada.
Yani doğru diyosun hele o kızın annesinin timsah gözyaşları resmen zaten cinayeti itiraf etmiş bir köşeye bir hastaneye bırakın kızımı diye nerden biliyosun sen öldüğünü köşeye bırakın diyosun değil mi
Öyle. O kadınlar aldatılmayıda çok normal karşılıyor, erken evlilikleride. Ortadoğu kafasındalar.
Ee baksana adam yengeleriyle ilişki yaşamış ahırda iki yengesi bu nasıl bir dicem birşeyde diyemiyorum
Cevap
17Cevap
Arkadaş grubum bensiz aktivite yapamyorlar ahdba
Eğlenceli kafa dengisindir ki öyle birisin buradan bakınca da😇🥰🥰
Ricalarr🌷💜
Yani gelde yerim çok belli olur. 😄 Yay Burcu biri olarak ortamda ki tüm neşede gerginliklerde benden kaynaklı olur ıkısıde olmadı eksiklik fark edilir
Ooo yay burcuysa fark edilmemesi imkansız🎉😂🌸
Evet doğru:))
Kesinlikle aranirim yokluğumun farkedilmesi ne fırsat bile vermezler çünkü ne yapıp ne edip ortama götürmek için üstümde ısrarla piskolojik bir baskı kurarlar ve gideriz 😂
Renkli kadınlar rengini kaybetmez ve hep renklerin yokluğu hissedilir su kuşum🌸💜💖
Teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim🌸🌸
Pek aranan yüz değilim. Kaldı ki bir gün vefat etsem, burada yokluğum bile bence fark edilmez. 😊
her şey net bağlantısı gidene kadar, burada pek yokluğu hissedilecek insan yok yalnız değilsin.🤝
Bulunduğum ortamlarda sevildiğimi biliyorum ama öyle her ortamın aranan insanı değilim
İllaki her ortam imkansız🙂
ayrıldığım işyerinden arayıp neşemiz gitti sen gittin sohbet muhabbet gitti seni çok özledik dediler ben de onları özledim girdiğim ortamda asık yüz sevmiyorum neşeli canayakınımdır ama frekansım tutmadığı kimseyle selamlaşmam bile öylede net biriyim
Arkadaşlarımla aynen öyleyiz. Onlardan biri eksik olursa da, benim gözlerim onları arar
Eğlenceli, kafa dengi insanlar unutulmaz✨
Cansın 🌸
Karşılıklı🌷
Ortamlarda oha denilen adamım. Jjdj
Omuz ve kollarıma laf atarlar.😅
Bu dikkat çekmek kısmı oluyor ortamda😂
İğrenmekten mi oluyor bilemiyorum djjd
Sorudaki bir yerde yokken fark edilme ya da edilmeme sorusu😁😁
Ha, aranan yüz değince şey oldu. 😂
Nereye kayboldu derler tabi, başımı belaya sokmaya meyilliyim.🤨
Aahahah argodaki aranma değil o aman dikkat😂😂
Evet nereye kayboldu sorusu🤣Biraz süslüyoruz kelimeleri işte sorarken sende fark ettirme🤫🤫😄
Direkt cevaplasam sohbet uzamazdı, farkettirme jdjd
Mesaj alındı sohbeti sevmişsin teşekkürler☺️☺️
Sevmemek elde değil.😃
🙏🏻🙏🏻✨
🫡🫶
Olmayınca hemen ararlar telefonda nerdesin kız diye..:))
Maşallah 🧿🧿
Eksik olmasınlar🌷
Arkadaş ortamında bensiz program yapılmaz. İşim varsa tarihi bana göre ayarlarlar hep.
Maşallah değmesin🧿
Kesinlikle evet vardır.. Her zaman soranım olur.. Enerjim herkese yansıyor eğlenceli vakit geçiriyoruz bir arada olunca oyüzden bensiz bir plan yapılmıyor.. 😅
Gittiğimiz yerlerde adam geldi derler olmadığımız masalarda özellikle aranırız.
😎😎👍🏻
Herkesi güldüren pozitif bir insan olduğum için öyle olduğumu söylerler bensiz olmazmış😁
Maalesef yok. 40 yıl kaybolsam kimse farketmez
Merhaba,
Hiç umrumda değil valla, biraz biraz bazı bazı! 😅
Sanmıyorum. Aha yine geldi dedikleri tipim ben haha
Bi ortama girince dikkat çektiğimi düşünüyorum
İstersem olurum. Bazen kaybolmak isterim sıkılırım
Eksikliğimi hissedenler oluyor, zaten onlar da en çok sevenler.
Dikkat çekici olmam bir şeyi değiştirmez, kendiliğinden olan bir şey bu..
Bilemedim bunu, olmasam da olurmuş gibi..
Vardır fark edenler mutlaka🌷
Fark edildiğimi düşünmüyorum pek teşekkür ederim güzel düşüncen için. 🌺
Rica ederim☺️💖😇
🌸🤍
Yok iş yapacak biri lazım olursa ararlar 😂
Vay çakallar😂
Evet genelde bensiz buluşmuyorlar😀
Sıkıcı değilsin güzelim ondandır.🌸💜
🤗🌸💞
Hayır hiç değilimdir :)
🥲🥲
O ortamda bulunmasını istenen biriyim diyelim
maalesef yıllardır öyle
yorucu oluyor
Değilimdir öyle bir arkadaş ortamımda yok
Özellikle yakın arkadaşlarımın gözleri beni arar.
Ee yani insanlar sever beni
Aile ortamında evet
Kimse fark etmezse onlar fark eder🌷
Ne güzel seviyorlar seni ve düşkünler bizimkilerde öyledir. Ama arkadaş ortamımda öyledir. Biscolata nerelerdesin derler mutlaka sağolsunlar🦋
Yok beee değilim
Olsun ben fark ederim😇😇
Ayyy saol 🌸😇😇
Sende sağol😇😇🍫
🥰🥰
Varr
Aynen
hayır
Vardır.
Evət farkedilir.
Degilim
Eevt
Bilmem
Tabii
Kendi çevremde evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?