AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Muhtemelen olgun biri bulup hoşlanacaksın aile sevgisi görmediğin için. Bul birini kaç
Fazla şımarık yetiştirmişler anlaşılan seni beğenmiyorsan git evlen onların evinde onlara horozlanma.
ne saçmalıyorsun yaşadığım hayatı bilmiyorsun boş konuşma
Zoruna gidiyorsa evlen git krndi yuvanı kur onların evinde onlara horozlanma ç*öp beyinli seni
yaa hadi ordan git * cocugi sende cahil beyninle bir bok yapamazsın zaten senin çocuklarınada sabır versin Allah çok çekerler senden
Ailenin hatası zamanında 2 tokat vursalarmış keşke..
sus kuş beyinli
Ya bir defol yazı şeklinden bile belli ne çeşit bir pedofili olduğun. Kızım kanma bu sapık, asosyal pedofili tiplere baştan sona tekrar oku niyeti göze çarpıyor direkt. Ergenlik döneminde maalesef oluyor böyle aile, ergen arasında çatışmalar eminim sende haklısındır aile üyelerin fazla muhafazakar ya da baskıcıdır ama ülkenin %80inin böyle olduğunu düşün ayrıca burada geçirdiğin o 1 saatte gidip kitap okusan, ders çalışsan kar kar sonuçta üniversite sınavına girdim kazanamadım demişsin demekki üni sınavına girmene izin veriyor ailen tekrar dene dediğim gibi boş zamanım yok deme burada harcadın vakitte 1 matematik konusu bitirebilirsin. En azından 2 yıllık radyoloji, odyoloji okur atamasıda kolay üniversiteden eli yüzü düzgün yaşıtın bir genç bulur o evden ayrılırsın.
Böyle saçma, bktan sitelerde kimseye güvenme sakın, saf bir kızsın belli ben en içten dileklerimle yazıyorum güzel kızım çok minnoşsun daha seçim senin elinde, çabala, gayret et gün sonunda ağlamak yerine gül.
Ayrıca senin derdin, ailenle kavgan kimsenin umurunda değil inan kimseye sıkıntını, eksi yönünü gösterme özellikle yabancılara yoksa fırsat bilir yamanırlar. Onun yerine çözüm odaklı ol çünkü dünya savaşçı ruhu olmayan, çabalamayan herkes için cehennemdir.
Bu değil ya yanlış adama yazdım aşağıda gizli oe varya ondan uzak dur kuşum.
"O halde bende o göre yorum yaptım anlamadın pek 30 ya da üstü ilgini çeker peki göbekli mi ilgini çeker düz mü" Allahın belası pedofilinin yazdığına bak gizli olmasada emniyete bildirsem işim olmasa cidden hacker arkadaşlara veririm böyle terbiyesizleri.
ya kendi ayaklarinin üstünde durup çalışacak ya da kocaya gidecek
Bende aynı bulsam ev arkadaşı falan çıkarım da güven olmaz ki kimseye
Valla aile baskısı gören Kızlar aileleri Kızlarına ilgisi oluyor genelde kaçmak lazım ayrıl
iyide nereye kaccam pavyonami
Tamam yaşın kaçtır mesela sevgilin manitan yok mu
Aman yaşını yazma sıkıntı olur peki ailen tür baskı veriyor güzel kardeşim
her türlü sözlü siddet anlarsin
Oha ne oldu ya Annen mi çok darlar seni Baban mı evden de çıkma dışarı derler dövdüler mi seni
babamda annemde eski kafalılar hiç bi seye izin yok siddet gördüğüm olduda eskidendi ben onları öldürmek istiyorum yeminle
Peki yani kardeşlerin var mı erkek varsa bile sana tek mi yapıyorlar
Senle evlenmek isterdim seni kurtarmak için ama sen bu yaşta küçüksün kıyamam sana
eekeklerden nefret ediyorum evlenmek benim için ölmekle eş değer
biz 8 kardeşiz tüm kardeşlerimde aynı kaderi çekiyor
Ben ne yaptım kalbimi kırdım şu an da güzelim oradan da baskı şiddet görüyorsun diyorsun
Hepsi Kız mı
yok 4 kız 4 erkek bir ablam kaçtı biri evli biride su an evde kalmış okumasina izin vermediler onunda erkeklerdende büyük abim evli babamla kavga ettiler oda ayrıldı evden bir abimde üniversiteli o mutlu iki tane küçük erkek kardeslerim var okuyolar
Yani herkese karşı öyleler genelde Erkekler kaçtı bu nasıl aile anlamadım iki tane okuyan kardeşlerin yaşı kaç
Baban çok sıkıntılı Annen mi
babamin piskolojisi bozuk annemde saf babam ne derse onu yapiyor elinden bi sey gelmiyo
Anladım kaçmayı pek düşünmedin mi mesela
Aslında erkekler ve kızlar arasında ayrimcilikta yapiyor mesela okuyan abimi dershaneye gönderdi ama ablami göndermedi oysa ablam kız meslekte okumuştu okulu kötüydü ondan sinavda kötü yapti gönderseydi eminim kazanirdi o iğrenç bir insan
düşünüyorum ama korkuyorum çünkü hiç bi yerim yok ve güveneceğim kimsemde yok
Oluyor muhafazakar takılıyorlar Erkekler daha ön planda sizi köle zayıf görürler Kız bu okumasın derler hep erkeklere daha hep önem verdiler
Haklısın doğru baba ilgi sevgisinden yoksun musun
babam aslında mantıklı bi insan ama akrabalar tarafindan kiskirtiliyor
Aslında küçüken çok severdim babami büyüdükçe benden nefret. etmeye başladı bende ondan
Evet o yüzden babadan uzak kalmışsın her yönden
Akrabalar mı dolduruyor onu
evet pis şeytanlar dolduruyorlar babamda mal her dediklerine inanıyor
babam ölü benim için
Kafasına giriyorlar sonra size saldırıyor bu kötü durum ama baban cahil kanmaması lazım hangi akrabaların böyle yapıyor
babam disardan insanlara iyi görünmek icin her şeyi yapar bize gelince hiç umrunda olmaz onun için en önemli şey kendi ortamı baba tarafinin hepsi diyim sana
Sıkıntılı durum peki baban böyle oldukça sana iyi gelen seni seven ilgi gösteren yaşlı Erkek oldu mu ilgin oluyor mu
hayır bana bi tek ben iyi geldim hiç kimsem yok diyebilirim
Yani size iyi davranan oldu mu
Olmadı mı diyecektim
nasıl be anlamadım 😅
beni zaten sevmezler çok
Aile dışında dedim
yok
Anladım insan siz seviyorsunuz biri size iyi davransa siz soğuk mu olursunuz
yani çok samimi olmam kimseyle gerektigince
Neden ki ailenden dolayı mı ilgiye sevgiye mutlu olmaya insan ihtiyaç duyar
zaten ailem yüzünden kimsenin sevgine güvenmiyorum onlar yüzünden anksiyetem bile var doğru düzgün insanlarla iletişim kuramıyorum
Sen ailenden dolayı bütün güvenini kırılmış seni hayattan soğutmuşlar kimseye bakmaya güvenin gücün yok
Peki çocukları hayvanları da sever misin
yok sevmem
😂😂 Ne seviyorsun tatlım
Bende bilmiyorum valla 😂😂
Hangi yaş Erkekler ilgini çekiyor ki illa vardır :D delisin valla vanım
ilgimi çekmiyor erkek
Anladım kimseye ihtiyaç duymuyor musun
yok kimsenin beni düşünmesini de istemiyorum keşke anne babam olmasaydi daha iyi
Yani böyle yapman doğru değil hayattan bıkmış gibisin
ama istediğim hiç bir şey olmuyor yaşamak boş
Ama ailenden dolayı öyle oluyordur seni mutlu eden özgür kılan biri olsa düşüncen değişir
olabilir ama biraz inatçı biriyim düşüncelerimi değiştirmem zor olcak
Genelde çok zor ikna olur musun
Seni seven olursa şüpe ile yaklaşırsın
tabiki kimseye kolay kolay inanmam güvenmem de
Tamam o halde küçük kardeşlerine düşkün müsün
hayır be umrumda bile değiller 😅
Bence onlar sana geliyordur olamaz mı yaşları kaç
biri 15 biride 13 felan benim kendimden başka umursadığım biri yok yaa çünkü beni umursayan tek kişi benim
Seni düşünen olmuyor mu ailede küçük kardeşlerim bile takmaz seni
bilmem oluyorsa bile söylemezler
Neden peki hangi kardeşlerini seversin
Aslında hepsinide seviyorum ama herkes kendini kurtarmanın peşinde onların beni gerçekten tanıdığını bile düşünmüyorum
En küçükleri yani evin küçüğü sadık daha iyi olur derler büyükler hep kendini kurtarır doğru
en küçüğü en şımarığı oluyo hiçte sevmem
😂😂 Değişir çocuğa göre sizin ki şımarık mı
evet ayni babama benziyo yeminle pisbopat olcak büyüyünce
Demek ki babanın genlerini almış uzak dur okulu bıraktın mı
okul bitti de üniversite sinavina girdim kazanamadim napcam bilmiyom
Sen, kocaya vermesinler dikkat et
Benden önce ablam var vermezler 😂
Ablan evlenmek istiyor mu
Evlenince verirler ama
sevmediğim bir insanla öldürseler de evlenmem
Bence kendine bi hayvan al sana iyi gelebilir ya da masum çocuklar falan
Kaçmam lazım o halde
yok onlar evleniyim diye ısrar etmezler kimseyle
dorusu istediğim bölümü okumama izin vermiyor lar bana çalış doktor bilmem öğretmen felan ol diyolar bende çalışmak istemiyorum okuldanda ümitim yok artık
oku bence kazan kurtul o evden
off bilmiyorum yaa çalışma hevesimde yok
Sıkıcı geliyor çalışmak okumak
Seni evlendirler ama
başörtülü müsün sen
yok açığım bundanda sikayetciler zaten
Ooo ona bile karışırlar senin ailen dar kafalı annene de ablalarına da karışır mı baban giyimden dolyı
evet ama onlar kapalı giyinirler zaten beni 14 yaşımdan beridir kapanmam için zorluyor ama ben onu hiç dinlemedim şu ana kadar dik başlı biriyim biraz
Hiç bi şekilde taviz verme boyun eğme kapanma sakın bunu yapma ablalarına çok karışır mı erkek yanında görse kıskanır mı kızar mı
ablalarim babamdan korktukları için erkeklerle yanyana dahi gelmezler
Çok saçma herşeyden hasret kalıyorlar ama yaşları kaç ki
Döver mi
döver tabi biri 23 digerleri evli zaten
Oha o kadar mı karşı yaşı da büyük genç olacak elbet neden böyle biri ki kıskanç mı çok
Evli olan kurturmuş bari orada da mutlu mu
yani bu evden kurtulmuslar tabi mutlular
Ne bileyim babandan kurtulmak için evlendi şu an da yaşı kaç ki çocukları var mı
Yaşını bilmiyom ama çocuğu var bi tane mutlu ya sevdiği kişiyle evlendi o
Ne güzel işte ailenden kurtulmak için evlenmek ister miydin
evet ama sevdiğim biri olmasi lazım
Ama sen dedin Erkekler ilgimi çekmiyor :D
aman napalim kurtulmak için anca 😂😂
Peki o halde kurtulmak için yaşlı da olsaydı evlenir miydin
bilmem anlaşabiliyor sam evet
Peki 70 80 arası anlaşır mısın
yok o kadar da değil
Olur mu canım kurtul için evlenbilirsin hele zenginse mirası varsa sana kalır
ailem izin vermezki zaten onada
Zengin olsa herşeyi olsa izin bırakmaz mı
yok ya sen niye soruyonki
Yani kötü bir şey mi dedim
anladım
Yani yaşıtların sana çocukcu geliyor mu
evet olgun seviyorum zaten
O halde bende o göre yorum yaptım anlamadın pek 30 ya da üstü ilgini çeker peki göbekli mi ilgini çeker düz mü
Hangi konuda baskı?
okul ev iş
Ekonomik bağımsızlığını kazanana kadar idare edeceksiniz, en ideali o, sonrasında çok dayanılmaz hal alırsa ayrı eve çıkarsınız. Başka bir öneri gelmiyor aklıma.
Ne baskısı yapıyorlar
her şeyde
Yaş kaç senin
üniversite için farklı şehire git.
Bende görmüştüm şimdi hiç bir şey demiyorlar
Nasıl oldu bu yani be yaptin da hiç bir şey demiyorlar
Dik başlı olduğun için pes ettiler o zaman da çok fazla karışıyorlardi
Peki neyde baski yapiyorlardi sana giyim felan mi
Ne kadar sürdü bu süreç ya en iyisi öyle yapmak ztn
Evt giyim falan sevgili konusu her şeye yok diyorlardi
Sevgili olayini nasıl hallettin peki gizli gizli mi
Bir şekilde hal ettim
Bende ayni , üniversiteye gidiyor musun
hayır sen
Gideceğim bence sen de git sonra kendin gibi birini bulur eve çikarsiniz beraber birbirinize hem destek olursunuz hem de daha iyi olur ah keşke bende bulabilsem😭😭
Hangi şehirdesin
vanliyim hazirlancam artık sen nereyi kazandın
Kaç kurtul
O kadar kolay mı ya!
Bktan tavsiyelerinizi kendinize saklayın.
Bende
napmayi planlıyor sun
Üniversiteye gidip para kazanıp kurtulmayı
En iyisini düşünüyor kaç diyen asalakları, göbekli olgun sever misin diyen spkları boş ver bak okuyup kurtulacağım diyen kişilere takıl.
@Ayemveriboredya ya 😘
Daha yaşın küçük
Evini ayır
Kocaya kaç
Evlen
evlen
Sakın ol kanki
ay çok sağol sjxsjxjsjjxhxhsh
🤣🤣🤣dışarı sı öyle kolay değil
doru diyon 😅