Aynen iki sıra bekleyince neden bize bakılmıyor diye kafa ütülüyorlar bende dgs yle hemşirelik okicam dedim iyi demiş miyim işten çıkmak için yalan söylüyorum
Bundan sonra yüzüne bile bakmam o kadının rezil kadın ben ona laf sokucam ama bir başkası hakkında yorum yapıyormuş gibi dicem bu bölümü söylediğim halde fesatlandı hemşirelik kazandığımı söylesem nasıl kudur urdu fesatlanırdı gibisinden konuşucam
Ya şunu kazancam bunu kudurtcam, ne bileyim bana böyle şeyler çok varoşça geliyor, git çalış kazan hemşireliğini oku işte, ona laf sokucam bunu sinir edicem falan emin ol gereksiz ve boş işler zamanına yazık.
Ben kudırtucam diye biryerleri kazanmak istediğimi söylemedim ki aklımdan bile geçmedi sadece laf sokmak için böyle bir şey dicem hemşirelik kazanmakta istemiyorum zaten
Sen bu kafayla bir yere gelemezsin zaten, asıl ben seni insan yerine koyup soru sorduğum için özür dilerim. Bu arada insanlara kendi emellerin için kandıran yalancı sahtekarın tekisin.
Bana varoş dediğin halde tek kötü kelime etmedim sadece konuşmak istemiyorum dedim senin de bu kadından farkın yokmuş yazık kafana iki dk da gerçek yüzün ortaya çıktı senin gibi düşük zeka hemşire olduysa ben bilim adamı bile olurum çapsız seni
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ya abla gitsin, kumda oynasın, gece yarısı acile gelip geberiyorum diyerek test sonucu istemesini biliyor.
Tam bir pslik ya sanki oğlu odtü de okuyor kendisi işçi kendi halini görmüyor heralde
Ya oğlu nerede okuyorsa okusun, bunlar gece yarısı acili basıp test sonucu istiyorum diye ağlıyorlar, (hemşireyim)
Aynen iki sıra bekleyince neden bize bakılmıyor diye kafa ütülüyorlar bende dgs yle hemşirelik okicam dedim iyi demiş miyim işten çıkmak için yalan söylüyorum
Hakkında hayırlısı olsunda ben böyle insanların meslekleri ile saygı değer görmelerinden nefret ederim.
Bundan sonra yüzüne bile bakmam o kadının rezil kadın ben ona laf sokucam ama bir başkası hakkında yorum yapıyormuş gibi dicem bu bölümü söylediğim halde fesatlandı hemşirelik kazandığımı söylesem nasıl kudur urdu fesatlanırdı gibisinden konuşucam
Ya şunu kazancam bunu kudurtcam, ne bileyim bana böyle şeyler çok varoşça geliyor, git çalış kazan hemşireliğini oku işte, ona laf sokucam bunu sinir edicem falan emin ol gereksiz ve boş işler zamanına yazık.
Bana mı varoş diyorsun
Böyle şeyler yapman, çok gereksiz ve zaman kaybı olduğunu söylüyorum, sırf birine hava atıcam kudurtcam diye bir yer kazanılmaz.
Ben kudırtucam diye biryerleri kazanmak istediğimi söylemedim ki aklımdan bile geçmedi sadece laf sokmak için böyle bir şey dicem hemşirelik kazanmakta istemiyorum zaten
Ne kazanmak istiyorsun, hedefin nedir?
Bana varoş dediğin için daha fazla muhattap olmak istemiyorum iyi günler
Sen bu kafayla bir yere gelemezsin zaten, asıl ben seni insan yerine koyup soru sorduğum için özür dilerim. Bu arada insanlara kendi emellerin için kandıran yalancı sahtekarın tekisin.
Bana varoş dediğin halde tek kötü kelime etmedim sadece konuşmak istemiyorum dedim senin de bu kadından farkın yokmuş yazık kafana iki dk da gerçek yüzün ortaya çıktı senin gibi düşük zeka hemşire olduysa ben bilim adamı bile olurum çapsız seni
Yani bu ülkeye lazımsınız boş şeylerle uğraşıyorsunuz diyo laborant ne onu anlamadım
Kan idrar tahlil
He anladım cahil kadınmış ya sanane milletten neresi pis
Baya cahil ben ona laf sokucam zaten
Benim yerime de sok
Tabii💁🏼♀️
İçinde bişey kalmasın yapaydin keske
Nasıl
Vursaydin yani
Neden dalga olduğunu dusundun
Pis işlerle uğraşıyor diyor bu ülkeye sizde lazımsınız ne demek gtünden konuştu bidaha yüzüne bakmam terbiyesiz
E evet kötü konuşmuş
BiDaha yüzüne bile bakmam utanmaz kadın
Ama mesleğin kötü değil bu arada
Ben kazanmadım işten çıkmak için yapılan uydurma bahane
ee biraz öyle olmuş.
Tiye almış