• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kendinizi Allah'a ne kadar yakın hissediyorsunuz?

Nightwalk35
Nightwalk35 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
36
Yapay Zekaya Sor
Kendinizi Allah'a ne kadar yakın hissediyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • OrhanDeli
    OrhanDeli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Allah, bize her daim en yakındır. ben de bazen Allaha çok yakın hissdeyirum gözlerimi yaşartacak kadar yakınlığını hissediyorum. bu her zaman olmasa da biliyorum ki bize şah damarımızdan daha yakındır

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Çerkes183
    Çerkes183 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Lâyık olmadığı hâlde her rahmeti, anında yanında bulacak kadar yakın... Yüce Kelâm buna "şah damarından da yakın" der ya; aynen öyle, bazı anlar olur ruhun o yakınlığı hisseder.

    2
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      İnsanoğlu eşref'i mahlukat olarak yaratılmıştır. Aslında bakarsak özümüzde şeye layığız da günahlara dalarak bunu azaltıyoruz maalesef...

      Yorumla
  • Denizcibey1
    Denizcibey1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Allah'a yakınını doğru amel ve takva ile olur kim doğru amel işler takvalı olur şirk, helal ve haramlardan uzak olursa Allah'a en yakın olur

    1
    2 Yorumla
    • Denizcibey1
      Denizcibey1
      1 yıl

      Bu arada herkes şah damarından daha yakın demiş Evet ilmi ile Yani kendisi arşa istifa etmiştir

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
  • mutluyumişte
    mutluyumişte Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Aslında çok yakın ama bazen de çok uzak çünkü herşeyi onun rızasına göre ayarlamam gerekirken bunu yapamıyorum bazen

    1
    1 Yorumla
    • mutluyumişte
      mutluyumişte
      1 yıl

      💖💖

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

7

Cevap

15

Cevap

  • HollandEUnl
    HollandEUnl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    https://www.instagram.com/reel/C_jHmDdtiFG/?igsh=ejkxd2E0azhqM2Rv


    Bunu izlersen anlarsın ne kadar yakın olmaya çalıştığımı ama başaramadığımı

    1
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Başarırsın. Yeter ki çabala

      Yorumla
    • HollandEUnl
      HollandEUnl
      1 yıl

      Elimden geleni yapıyorum. Şimdi tanıdığım var İstanbul'da hoca köylümüz demişim beni hafız eyle diye

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      E tamam sen elinden geleni yapiyorsan, vicdanın rahatsa gerisi hallolur

      Yorumla
    • HollandEUnl
      HollandEUnl
      1 yıl

      Biiznillah

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Maalesef O'na yeterince yakın ve layık kul olamadığımı hissediyorum

    2
    0 Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Bilmem. O bize nefesimizden daha yakınken ben ona ne kadar yakın olabildim tartışılır.

    1
    0 Yorumla
  • ntmore96
    ntmore96 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Allahın bana şahdamarımdan daha yakın olduğunu biliyorum

    1
    0 Yorumla
  • SaykoMann
    SaykoMann Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 63%
    1 yıl

    İbadetleri yaparken yakın olduğumu hissederim, sanki huzuruna çıkmışım gibi hissederim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Pamdemi öncesi baya yakındım sonra işe girdim baya uzaklaştım yaşadıklarımdan dolayı

    0
    22 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Ne yaşadın ki uzaklaştın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Stres depresyon vs

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Bunların daha da yakınlaştırması gerekmez mi? Sıkıntı insanı Allah'a daha çok yaklaştırır genelde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hala namaz kılıyorum ama huşu huzur yok sanki görevden yapıyorum ritüel gibi. Ve çok konuda ikilemdeyim uzaklaşmak hatta inancımı yitirmek üzereyim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Huşu her zaman olmaz. İbadetler de sadece lezzet almak için yapılmaz. Keyif alırken ibadet etmek kolay. Asıl mesele o hissiyat yokken de ibadetlerde devamlılığı sağlayabilmektedir.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Hangi konularda ikilemdesin? Kafanı karıştıran şeyler nedir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Devam ediyorum ama zor geliyor bi de böyle isyankar ve inkar edici şeyleri düşününce dinden çıkmış gibi hissediyorum haşa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Birçok konu var aklıma gelmiyor şu an. Mesela neden her şey Kuranda yazmıyor neden kurandan din öğrenilmez mezheplere ihtiyaç duyulur. Peygamberimiz zamanında mezhep yokmuş sonradan çıkmış acaba şu an Peygamberimiz geri gelse mezheplere nasıl bakardı bilmiyorum. Kuranda deniyor mu biz bu kitabı apaçık anlasınlar diye indirdik ama kuran okuyan ateist oluyor neden? Kuranda neden her şey yok neden Kurandan din öğrenilmez. Kurandan biz anlamayacaksak sadece Arapça bilen anlayacaksa biz nasıl imtihan olucaz

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Yoo Kuran'da her şey yazıyor. Seni böyle düşünmeye iten nedir? Mezhepler peygamber şu an olmadığı için ortaya çıktı. Mezhepler ayrı bir inanç değil, ibadetlerin uygulanış biçimindeki farklılıklara yön veren şeylerdir. Peygamber'in (s. a. v.) hayatına bakarak yaptıkları cikarımları farklı şekilde ele almalarıdır sadece. İtikat doğru olduğu sürece mezhepler birbirini destekler zaten. Ayrışmaz ki. Sorun ne?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Peki neden kurandan din öğrenilmez diyorlar. Göz önündeki bir sürü hoca böyle diyor. Mehmet okuyan gibi hocalar kuranı savunurken cübbeli gibi hocalar reddiye veriyor hangisi doğru yolda şimdi anlamiyorum. Tgrt belgeselde Osman Ünlü var kuranı hiç tavsiye etmiyor ama sohbetleri de güzel severek dinliyorum alımlerden öğreniyor dini. Tamamen nakil yapıyor yorum yapmıyor. Kafam takılıyor böyle şeylere. Bende bazen meal okuyruum geçmiyor bana sanki mucize gibi etki etmesini bekliyormuşm gibi geliyor.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Mehmet Okuyan sıkıntılı bir adam çünkü. Kuran'ı işine geldiği gibi yorumluyor. Peygamberin söylediklerine bakmadan kendi kendine cikarimlar yapıyor. Reddiye alıyorsa muhtemelen sebebi budur. Kuran der ki:
      İçinizden Allah’ın lutfuna ve âhiret gününe umut bağlayanlar, Allah’ı çokça ananlar için hiç şüphe yok ki, Resûlullah’ta güzel bir örneklik vardır. (Azhap 21)

      Ey iman edenler! Allah’a itaat edin, peygambere itaat edin, sizden olan ülü’l-emre de. Eğer bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz -Allah’a ve âhirete gerçekten inanıyorsanız- onu, Allah’a ve peygambere götürün. Bu, elde edilecek sonuç bakımından hem hayırlıdır hem de en güzelidir. (Nisa 59)

      Resul size ne verirse artık onu alın, sizi neden sakınırlarsa artık ondan sakının ve Allah'tan korkun. (Haşr 7)

      Kim Resullullah'a itaat ederse, gerçekte Allah'a itaat etmiş olur. (Nisa 80)

      Aralarındaki anlaşmazlıkları çözüme bağlasın diye Allah’a ve resulüne çağrıldıklarında müminlerin sözü, "Dinledik ve boyun eğdik" demekten ibarettir. İşte kurtuluşa erenler de bunlardır! (Nur 51)
      Bunun gibi daha bir çok ayet sıralayabiliriz. Kuran diyor ki peygamberin sözünü dinleyin. O ne verirse onu alın. Sünnete uyun diyor yani. Kuran ve sünnet birlikte olmalı diyor. Bu dini en iyi anlayan, bilen ve yaşayan Hz. Muhammed (s. a. v) olduğuna göre onun sözüne muhalif herhangi bir söz dine ters düşmek olur. Kuran apaçık bir kitaptır. Onu nasıl yaşamamız gerektiğini de en doğru şekilde bize peygamberimiz gösterdi. İslam dininin olmazsa olmaz kaynağı 2 tanedir o yüzden. Yani olay sadece meal degil. Kuran açıkça demis Allah'a ve peygambere itaat edin diye.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Sadece meal ile olsa peygambere ne gerek vardı? Ama Kuran peygambere uyun, onda güzel bir örneklik vardır diye emreder. Kuran ve sünnetin İslam dini için ayrılmaz bir ikili olduğu daha açık nasıl ifade edilebilir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Mesela Mehmet okuyan ın söylediklerini çok mantıklı buluyorum nedense her dediği soru işaretlerini çözüyor aklımdaki. Yaşar nuri ile Mustafa İslamoğlu sapkın onların ki yüzlerinden bile anlaşılıyor. Ama Mehmet okuyan da nazar yok diyor mehdi gelmeyecek diyor bunlar ne kadar doğru

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bi de bütün kıtaplar değiştirildi ama kuran değiştirilmedi edebiyete kadar korunacak deniliyor. Peki bunu nasıl anlıcaz belki değiştirildi. Peki değiştirilmedi diyelim. ALLAH neden diğerlerini korumuyor da sadece kuranı koruyor. Diğer incile zebura inanların suçu ne papazlar değiştirmiş onların suçu ne? Bu haksızlık değil mi İslam torpilli oluyor diğerleri ne yaparsa yapsın

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Peygamber nazar var diyorken Mehmet Okuyan'ın ne haddine nazar yok demek? İşte kafasına göre hareket ediyor diye boşuna demiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bence kuran değiştirilmemiş olabilir ama kuran yanına konulan mealler mezhepler aracılığı ile değiştiriliyor. Mesela ben ilmihal okuyorum o kadar karışık ki. Ya en basit kadınların adet hallerini tam 10 sayfa anlatmış bu nedir ya 2 3 ile anlat 10 sayfa nedir. Allah kolaylaştırın diyor ilmihaller zorlaştırıyor. Örneğin dişinde dolgu olan Hanefi malike göre abdest alıp ona göre namz kılacak diyor ve malikinin şartlarından bi tanesine uymazsan namaz geçersiz. Bunlar ne Allah aşkına ya. Bence Türk toplumu bu detaylarda boğılduğu için geride. Bunu bilerek yaptırıyorlar gibi. Nazar konusunda da haklı Mehmet hoca. Kafirler öyle bi bakmışlar ki gözleriyle devireceklerdi. burada mecazi anlam mesela ben sinir olunca gözlerimle öyle bi bakıyorum ki sen bana bakınca korkuyorsn nerdeyse gözleriyle beni yiyecekti gibi. Bunu nasıl nazara bağlıyorlar hayret

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Kuran'ın degistirilmedigine dair tonla delil var. Halife döneminden kalma Kuran bulundu karbon testiyle hangi döneme ait olduğu kayıtlı. Günümüzdeki Kuran ile aynı. Şu an bir çok farklı İncil, Tevrat var. Zebur desen zaten kayıp. Sen hiç farklı ayetler olan 1 den fazla çeşit Kuran gördün mü? Göremezsin. Değişmiş olsa hepsi aynı olmazdı. Mantık kurarak da anlayabilirsin yani degismedigini

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Allah'ın diye kitapları neden korumadigini kimse bilemez. Sonsuz güç, sonsuz ilim ve kudret sahibi bir ilahın yaptığı her işin sebebini bilme ihtimalimiz de yok mantiken demi?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Kaldı ki diğer kitapların değiştirilmesine niye izin verdiğini bilip bilmemenin de sana bir katkısı yok zaten. Her şeyi bilmek zorunda değilsin. Lazım olan şeyleri bil yeter. Şu an diğer dinlere inananların suçu da akıllarını kullanmamak. Aklını kullanan, okuyup adam gibi araştıran hak dinin İslam olduğunu bariz anlar zaten

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      İlmihaller gerekli olan durumları ayrıntılı bir şekilde açıklamak için var. 1 konuyu 10 sf yazıyor diyosun. Daha açık anlamak için ne kadar uzun yazsa o kadar iyi. 10 sayfa görev mi veriliyor sanki de zorlaştırılıyor diyorsun. Uzun uzun açıklansın işte ne güzel. Herkesin yaşadığı çeşit çeşit durum var. Hepsinin detaylı şekilde açıklanması lazım ki kimsenin kafasında soru işareti kalmasın. Bunun nesine itiraz ediyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Nasıl her şeyi bilmek zorunda değilim. Sadece kuranı koruyan demek oluyor ki diğerlerini koruyamamış kusurlu bir yaratıcı olmuş oluyor. Yani deneyerek yanılarak bakmış ki hep bozuluyor bozuyorlar en sonunda bozulmayacak bişey yaratayım demek oluyor bu. burada yaratıcı kusurlu oluyor mantıken. İçki konusu da var. Önceden içki helalken sonradan haram kılınmış. Yani bakmış ki bu zararlı bari değiştireyim. burada da kusur var. Kusursuz yaratıcı onun önceden zararlı olduğunu bilmiyor neden insanlar üstünde denedikten sonra zararlı olduğu kanısına varıp sonradan değiştiriyor bunların hepsi şüpheli

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Allah akıl vermiş kullan diye ama belli ki kullanamiyorsun. Evreni bu kadar muazzam bir şekilde yaratıp sürdüren Allah hakkında bu şekilde konuşuyor olmanız zeka seviyenin normal düzeyin altında olmasına veriyorum. Allah canı ister korur, canı ister korumaz. Hiçbir şey Allah'ın izninin dışına çıkamaz. Sen kimsin ki bu şekilde konuşma cürreti gösterebiliyorsun? Allah haşa sana mı soracak ne yapacağını? Sen kimsin? Kitap onun kitabı. Değişmesine ister izin verir ister vermez. Bunu bile algilayacak kapasiten yoksa bunlara kafa yorma. Boş başa boş öl o zaman

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Şu sıralar biraz uzaklaşmış gibi hissediyorum

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Belli bir sebebi var mı

      Yorumla
  • nisaacart83
    nisaacart83 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    1 yıl

    Hissetmiyorum ne aile ne aşk ne para ne yetenek hiç bişey vermedi. Dargınım yakında hissetmiyorum

    1
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Hiçbir çaba göstermeden sadece oturduğun yerden bir şeyler istiyorsan eğer öyle bir dünya yok. Aşk konusunda bir şey diyemem ama paran olsun istiyorsan çalışacaksın bir zahmet.

      Yorumla
    • nisaacart83
      nisaacart83
      1 yıl

      Cabaladığımız halde olmuyor onu napcaz

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      O zaman daha çok çabalayacaksın. Kendi yapamadigin şeylerin sebebini Allah'a bağlayamazsın

      Yorumla
    • nisaacart83
      nisaacart83
      1 yıl

      Boş yapıyorsun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Ben boş yapmıyorum. Sen kendi beceriksizliğinin sorumluluğunu başka şeylere yüklemeye çalışıyorsun. Acizlik yani. Çalışan kazanıyor gayet. Oturduğun yerden dua ile para bekleyecek kadar ahmak olmamak lazim

      Yorumla
  • berilmutsuzolanhanii
    berilmutsuzolanhanii Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bazen çok yakın bazen çok uzak

    2
    0 Yorumla
  • Emircan7212
    Emircan7212 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Son zamanlarda daha çok

    1
    0 Yorumla
  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı.

    Fazla yakın değilim herhalde.

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Son derece yakın hissediyorjm

    1
    0 Yorumla
  • Mukan34
    Mukan34 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Vakit namazlarını kılıp dua edecek kadar

    1
    0 Yorumla
  • demirdik23
    demirdik23 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Her an zikretmekle

    1
    0 Yorumla
  • KARA060609
    KARA060609 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    şah damarımdan daha yakın

    1
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Eskisinden uzak.

    1
    4 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      İnşallah daha yakın olursun

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      1 yıl

      Amin inşallah

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      ❤️🌸

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      1 yıl

      🫶

      Yorumla
  • metropoltilkisiii
    metropoltilkisiii Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Çok uzagim bu aralar hic bu kadar uzak olmamıştım.

    0
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Sebebi ne sence

      Yorumla
    • metropoltilkisiii
      metropoltilkisiii
      1 yıl

      Yaşam tarzım

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • YusufK2
    YusufK2 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı.

    Artık tamamen uzaklaştım sanırım.

    0
    12 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      1 yıl

      Yaşadıklarım içinde bulunduğum durumdan dolayı böyle oldu. Çevreme bakıyorum ve bir çok insana böyle görüyorum.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Ne yaşadın ki bu kadar? Ve içinde bulunduğun durum neymiş?

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      1 yıl

      Pek iyi değil geçmişim. Yalnızlık ve eksiklikler diyelim.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Herkesin hayatında olumsuzluklar, üzüldüğü şeyler oluyor. Bu sana özel bir şey değil ki

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      1 yıl

      Öyle elbette. Ama ben fazla etkileniyorum. Kaldıramıyorum.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Kalırırsın. Hepimiz nasıl kaldırıyorsak sen de kaldırırsın

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      1 yıl

      Artık ümidim ve inancım giderek yok oluyor.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Sen bilirsin valla senin hayatın. Ama yanlış düşünüyorsun

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      1 yıl

      Umarım olumlu şeylerde olur hayatımda. Ama olmuyor maalesef.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      İlla ki oluyordur ve olur. Hayat ne sadece olumlu şeylerle geçer ne de tamamen olumsuzlukla geçer. İkisi de olur zaman zaman

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      1 yıl

      Sabırla bekliyorum iyi şeyler olsun diye. Olacaktır bir gün. Ama ne zaman. Bekliyorum.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Nasil tarif edeyim

    1
    7 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Yani yakın hissediyor musunuz anlamında sordum. Metre cinsinden sormadım tövbe ya 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hissediyorum tabi

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Güzel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      😇

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      :)

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl

    çok hissediyorum

    1
    0 Yorumla
  • Easy_Sweep
    Easy_Sweep Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 90%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 667 cevap paylaştı.

    hiçç

    0
    0 Yorumla
  • Bana1caykoy
    Bana1caykoy Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Olmayan şeyi hissedemem efenim

    0
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Sorumda muhatap aldığım kitle belli. Sana soran olmadı

      Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kendinizi Allah'a ne kadar yakın hissediyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Manevi olarak kendinizi Allah'a ne kadar yakın hissediyorsunuz? 38 cevap verildi
Allaha yakın oldugunuzu hissediyor musunuz? 5 cevap verildi
Tanrı'ya ne kadar çok yakın olduğunuzu hissediyorsunuz tanrı ya yakın olmak için neler yapıyorsunuz? 16 cevap verildi
Allaha en yakın hissetiğiniz anlar? 8 cevap verildi
Allaha yakın mısınız? 21 cevap verildi
Hayatınızı yaşarken Allah ile ne kadar bağınız var hiç düşündünüz mü? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨