Bursa’da 90’lar ruhunu yakalamak isteyen Bayram Özdoğan, 90’lar konsepti bir bakkal işletmesiyle ilgi odağı oldu. Raflarında 90’lı yıllarda üretilen ürünlerin bulunduğu bakkal müşterilerini geçmişe yolculuğa çıkardı.
Eskiyi özlüyor musunuz?
Bursa’da 90’lar konsepti ile açılan bakkal, vatandaşların ilgi odağı oldu. pic.twitter.com/YhCg6q4wmd
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) September 2, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Burası aslında hüdavendigar tarafında kalan kafe konsepti 90 lar bu aralar pazartesi çarşamba cumalarıda açık hava sineması eski fimmleri veriyorlar arada sırada giderim uğrarım çok keyifli bir mekan
Oraya veresiye defteride koymalıydı. Veresiye veriyorsa 90lardır 😄
Ayrıca 90 ların şarkıcıları değil, 80 lerin şarkıcıları onlar. 90 larda. Tarkan, burak kut falan vardı 😊
güzel olmuş ancak o zamanlar beyaz değil siyah poşet ve kese kağıdı vardı ama beyaz poşete koydu
Vay be her şey çok değişti ama en sinir bozucu olan şey ekmeklerin boyutunun kuçülüp fiyatının artması oldu 😅
tek derdin bumu gerçekten 🤣
@MagarsuS ama her eve her gün alınan şey tabi ki dert ettim 😅😅😅
sende haklısın çiçeğim 😂
@MagarsuS teşekkür derim beyefendi 😊
ne demek hanımefendi 🌺 @_RealQueen_
@MagarsuS çiçek için teşekkürler 👑👑
bu bişi değil ki sen iste gerçeği de gelir çiçeğim @_RealQueen_ ☺️
@MagarsuS tatlı yorumunuz için minnettarım 🙏
ahhh rica ederim sizin gibi tatlı bir hanımefendi için bunlar az bile @_RealQueen_
@MagarsuS sizin icin de aynısı geçerli 😊😊
😍😍😍 çok tatlısın gerçekten 🌺🌺🌺@_RealQueen_
@MagarsuS siz de oylesiniz beyefendi 😊
Hadi be Altın para çikolatanın tadını güzel yapmayı becerebilecekler sanki ürünlerin tadı kötü artık
Çok fazla özlüyorum.
90'lara ait bir koli anı saklıyorum. 😇
Yaaaaa çok güzel gidip görmek isterdim, keşke buraya da açılsa 🤩
Yeni mi açılmış bu konum bilgisi görüntüleyemedim nette
Hayır özlemiyorum ama sokakta oyun oynayan nesil, pokemon, şirinler ruhu filan güzeldi.
@MaviDolunay Çok taso oynuyordum Sınıfta kalacaktım neredeyse Türkçe öğretmeni bırakmıştı beni
Evet taso uğruna çok cips yedik. Nasıl taso var mı diye cipsleri mıncıklardık. Bir de öğretmenler tasolarımıza el koyardı. Ne günlerdi ama.
Ne güzel bir kız olarak o günleri hatırlamanı taso oynamana şaşırdım 😂 Tek özlediğim zamanlar toptancı geliyordu onu bekliyorduk bazen böyle toplu taso veriyordu bize Taso TV’ler daha çıkmamış da ondan vermişti bir poşet çok sevinmiştik
Baya bir tasom vardı. Her biri kıymetliydi birini kazanıp kaybettiğinde baya sevinirdik. Şimdi o ruh yok. Hey gidi günler.
Aynen öyle Çin’den bir sürü taso aldım Yeni ama eski O tadı alamıyorum
Her şey zamanında güzel onlara bakmak bile eskiye götürüyor ama yetmiyor
Benimkilerin hepsi kayboldu gitti. Ne güzel izliyorum bazıları hatıra koleksiyonu yapmış.
Kabul edersen sana göndermek isterim birkaç tane favorin varsa
Yok sende kalsın. Kendiminkiler kalsaydı iyi olurdu.
Evet öyle daha güzel oluyor haklısın ben koleksiyon yapmayı seviyorum eski telefonlardan Taso Kartlardan saatlerden oyun konsolları’ndan bir sürü koleksiyonum var
Ne güzel koleksiyon yapmışsın. Ben ne yazık ki yapamadım. Eskileri sadece taso, kartlar, sokakta oynayan nesil için özlerim.
Anladım ben de özledim tabii ki özemek elde değil
Hey gidi günler hey.
Aynen öyle hey gidi günler hey 😊
Neresindeymis o bakkal Bursa'nın.. 90larda Bursa o kadar güzeldi ki
Eski calistigim yerde mudurdum. Bende boyle bir kose yapmistim. En cok cokomel ve cino satiyordu.
Bizim zamanımızda bakkalar var dı üç harfli zincir market yoktu
ne alaka adam cayocagini buyutmus hepsi bu. bakkal diyemem ama cakkal derim
Evet 90'ları çok özlüyorum hayatımın en güzel yıllarıydı
bi ara gideyim bakayım.. büyük teneke bisküi kutuları yok eksik olarak
Bana 90 ların değil,70 lerin bakkal konsepti güzel görünüyor.
Eskiden sadece bakkal ya da satılan şeyler değilde bir samimilik de vardı güven vardı şimdi kimse kimseye güvenemez oldu
Veresiye veriyorsa en sevdiğim 😂
Güzel bir konsept olmuş. Nerde tam olarak yeri?
90'larda dogmamistm😃
Oyyy keşke ben de gidebilsem
Özlemiyorum eski eskide kaldı
Eski paralar da geciyor mu?
Bursadayım neredeymiş orası
İyimis nerdeymis acep
urunleri nasil buluyor ki uretilmez.
üretirler geçen BİM sattı o ürünleri demekki ambalajı da mevcut
Güzel düşünmüş, özleniyor bazen
Keşke bende gidebilseydim.
Gözümde canlandı koskoca mazi
Evet o zamanlar güzeldi.
veresiye satış var mı?
Nerde bu bakkal bursadayım da
İzmirede lazım
Özlüyorum
evet özlüyorum
burada nerde
Duygulandım
Özlemiyorum
90 lar karanlık yıllardı
hayir ôzlemiyorum
hayır özlemiyorum
kısmen
Yok ne
boş iş
Kurnaz