Arkadaşlar sizce allah neden adaletsiz. Benim yaratılış amacım ne?

Ben 20 yaşında yım kiloyum boyum kısa çalışamıyorum işsizim zayıflama ya çalışıyorum ama gerçekten çok zor. Korkuyorum yüzüm çok çirkin kimse bana iş vermez diye. Allah keşke beni biraz güzel yaratsaydı.
Ailem ile aram bozuk sevmiyorlar beni.
Ailem var ama yok gibiler ben hep yetim gibi büyüdüm.
Bütün okul hayatım boyunca benimle dalga geçtiler.
Bu güne kadar hiç arkadaşım olmadı. Bir yeteneğim ve ya başarım yok

Kardeşim evlene kadar ev işi yapıcam yani 28 yaşına kadar, sonra beni bir çöp gibi atıcak ailem. Sizce bu adaletmi
Arkadaşlar sizce allah neden adaletsiz. Benim yaratılış amacım ne?
Cevapla